Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Má saxo zátěžový regulátor brzd?




Právě je pon 25. čer 2018 17:20:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Má saxo zátěžový regulátor brzd?
PříspěvekNapsal: ned 03. úno 2013 17:45:27 
Offline

Registrován: pon 13. pro 2010 15:46:45
Příspěvky: 23
Zdravím.má saxo rv 97 1,1 40kw zátěžový regulátor brzd? nějak ho nemůžu najít.díky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 03. úno 2013 20:11:14 
Offline

Registrován: stř 30. lis 2011 14:30:18
Příspěvky: 341
Bydliště: střílky - Otrokovice
Saxoclub.net ..se zaregistruj a najdes tam dost informaci ktere potřebuješ

_________________
citroen c4 vts 2.0 16v 130kw vts vybava exclusive
Další citroen c5 III 3.0 hdi tourer cerna perla nerra


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 03. úno 2013 20:44:20 
Offline

Registrován: pon 13. pro 2010 15:46:45
Příspěvky: 23
už jsem to našel.má v zadních brzdových válečkách...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 03. úno 2013 20:49:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6406
Bydliště: Kolín
dobrej vtip, zatezovy regulator posila tlak do brzd podle zatizeni, jak by to ty valecky poznali kdyz jsou v zadnich kolech ??

pokud myslis omezovac tak ten byva vetsinou na hlavnim brzdovem valci a omezuje tlak furt stejne at jedes prazdnej nebo plnej

_________________
bejvávalo:Citroen C4 1,4i > Škoda Felicia 1,3 GLXi

současnost: Velké auto pro velké kluky a malé auto pro jejich ženušky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 03. úno 2013 21:06:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1088
Bydliště: Velké Hamry
A jak to ten hlavní válec pozná?

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 03. úno 2013 21:27:44 
Offline

Registrován: stř 30. lis 2011 14:30:18
Příspěvky: 341
Bydliště: střílky - Otrokovice
Jinak ten zatezak byl na lanku co de k leve zadni brzde..takova pruzinka,bývá často zarezla a zatuhla.na technicke me za to chytry technik peroval ze to nefunguje a nedal si vysvetlit ze kdyz nezatizim auto tak to nepozna jesli funguje nebo ne

_________________
citroen c4 vts 2.0 16v 130kw vts vybava exclusive
Další citroen c5 III 3.0 hdi tourer cerna perla nerra


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 03. úno 2013 21:31:48 
Offline

Registrován: stř 30. lis 2011 14:30:18
Příspěvky: 341
Bydliště: střílky - Otrokovice
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.ph ... E1tor+brzd ;)

_________________
citroen c4 vts 2.0 16v 130kw vts vybava exclusive
Další citroen c5 III 3.0 hdi tourer cerna perla nerra


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 03. úno 2013 21:58:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1088
Bydliště: Velké Hamry
Když to je auto bez ABS, tak je to klasická kostka a táhlo k podlaze. Když má ABS, tak je to součást jednotky ABS a není to v prasátku, ani v hlavním válci. A ten kompenzátor tam je vždy. I při ABS. Až od vyššího OPR je tam novější jednotka ABS s novějším přerozdělováním brzdých sil. Tam pak možná nemusí kompenzátor být. Myslím že až od OPR 09064 .

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 15. črc 2016 22:10:43 
Offline

Registrován: pát 15. črc 2016 22:00:42
Příspěvky: 2
Ahoj vespolek, dovolím si vykopat mrtvolu z hrobu

VTS se mě snaží zabít - na brzdách se přetáčí - nejdřív jsem myslel, že to je nerovnoměrným účinkem brzd, ale spíš to asi bude regulátorem. Kamarád, který sem i to snaží dát dokupy psal, že regulátor zatuhlý není, ale při pohybu nápravy se regulátor nijak nehýbe - má se hýbat nebo ne? Ať zbytečně nekupuju nový regulátor :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. črc 2016 6:49:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6406
Bydliště: Kolín
snad ti to pomuze

Obrázek

_________________
bejvávalo:Citroen C4 1,4i > Škoda Felicia 1,3 GLXi

současnost: Velké auto pro velké kluky a malé auto pro jejich ženušky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. črc 2016 10:57:42 
Offline

Registrován: pát 15. črc 2016 22:00:42
Příspěvky: 2
Díky, tenhle obrázek už jsem také vygooglil, nepomoh... no, zkusíme jiný regulátor, je pravda, že můj dotaz je dost debilní a regulátor není tak drahá/nesehnatelná věc :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. črc 2016 21:24:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6406
Bydliště: Kolín
3 je asi seřizovací šroub
A pružina je jen na extra velké properování napravy

_________________
bejvávalo:Citroen C4 1,4i > Škoda Felicia 1,3 GLXi

současnost: Velké auto pro velké kluky a malé auto pro jejich ženušky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz