Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - nezávislé topení




Právě je sob 19. říj 2019 6:37:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nezávislé topení
PříspěvekNapsal: úte 11. dub 2017 6:30:21 
Offline

Registrován: sob 05. bře 2016 9:08:03
Příspěvky: 5
Berlingo 2015 1,6Hdi/100 webasto 4KW.Vše fungovalo do doby,než mi na svolávačce přehráli software motoru.Ted po zabufení vyskakuje porucha teploty čidla vody motoru.Nesetkal jste se někdo s tím,snad bufík ve voze má více lidí.

ŘJ musí nějak poznat,že auto stálo,nevím jak to jednoduše vyřešit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nezávislé topení
PříspěvekNapsal: úte 11. dub 2017 10:02:24 
Offline

Registrován: úte 26. dub 2011 13:30:53
Příspěvky: 77
jako ze bufik nahodi a komunikuje s jednotkou motoru? tj nejaky divny, ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nezávislé topení
PříspěvekNapsal: úte 11. dub 2017 10:26:34 
Offline

Registrován: sob 05. bře 2016 9:08:03
Příspěvky: 5
Po zapnutí klíčku vyskočí porucha při teplém motoru,před startem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nezávislé topení
PříspěvekNapsal: pon 11. úno 2019 22:21:11 
Offline

Registrován: pon 11. úno 2019 9:39:21
Příspěvky: 3
Zdravím, mám rovnaký problém a mám aj riešenie.
Do nového Berlinga 1.6 BlueHDI som si nechal namontovať prídavné ruské kúrenie Binar 5s aj s GSM modulom pre spúšťanie na dialku. Všetko funguje ok, až na spomínaný problém: pri režime predhriati motora a následnom štarte vyhodí check engine P0115(chybné čidlo teploty chlad. kvapaliny)....samozrejme čidlu nič nie je, len riad. jednotka si nevie co počnúť s informáciou, že motor nebežal, teplota vzduchu je x a teplota motora je y. Klasický softvérový problém.
Už som v duchu vymýšlal harvérové riešenie ako druhé teplot čidlo do chladiča a časovacie relé po zapalovaní, že by mu dalo falošnú informáciu a potom by to preplo späť...). Nedalo mi to a začal som sa hrabať v Diagboxu a po siedmych preklikaniach som to našiel. V BSI je kolónka "Udržovanie teploty chladiacej kvapaliny (bez bežiaceho motora)", treba nastaviť hodnotu "ANO" a je to! Softvér má info a nebude to brať ako chybu.
"raadeks" mal problém po prehratí softvéru, lebo na novom softvéri bola automaticky nastavená volba "NIE". Treba manuálne zmeniť.
Zrejme rovnaký postup bude aj u iných Citroenov/Peugeotov.
Cesta v Diagboxu: Fault reading-BSI-Repair-Configuration-Manual configuration-Vehicle configuration-Vehicle comfort-Engine coolant heat recovery (engine not running)-YES
Screenshoty prikladám v očíslovanom poradí.


Přílohy:
1.jpg
1.jpg [ 59.29 KiB | Zobrazeno 1744 krát ]
2.jpg
2.jpg [ 73.64 KiB | Zobrazeno 1744 krát ]
3.jpg
3.jpg [ 64.42 KiB | Zobrazeno 1744 krát ]
4.jpg
4.jpg [ 58.87 KiB | Zobrazeno 1744 krát ]
5.jpg
5.jpg [ 44.13 KiB | Zobrazeno 1744 krát ]
6.jpg
6.jpg [ 56.79 KiB | Zobrazeno 1744 krát ]
7.jpg
7.jpg [ 53.24 KiB | Zobrazeno 1744 krát ]
8.jpg
8.jpg [ 79.19 KiB | Zobrazeno 1744 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nezávislé topení
PříspěvekNapsal: úte 12. úno 2019 7:25:29 
Offline

Registrován: sob 05. bře 2016 9:08:03
Příspěvky: 5
Který máš rok,já 2015 a tam to vyřešili přidáním časového relé,které přidržuje další nové čidlo,které měří vzduch po dobu bufení a potom po startu odčasuje a přepne na čidlo vody.

Dělali to borci z Webasta a asi to mají posvědcení od výrobce,protože v německu hned věděli o co go,narozdíl od citroenu u nás.

Tak nevím,jestli můj rok umí to co tvůj soft,jinak by to asi udělali jak ty.

Díky za info.

Radek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nezávislé topení
PříspěvekNapsal: úte 12. úno 2019 9:25:12 
Offline

Registrován: pon 11. úno 2019 9:39:21
Příspěvky: 3
...mám rok 2018/05
Ano od Webasta sú tzv. "Kaltstart" sady ako píšeš, ale ak sa dá, elegantnejšie riešenie je zmena softu bez "dodělávek" a "šizení" čidiel.
Predpokladal by som, že keď sa Ti to objavilo po prehratí softu, asi tam bude ten istý ako u mňa.
Smutné je, že naozaj v autorizovaných servisoch, kde by mali mať riadiacu jednotku auta v malíčku so všetkými nuansami , o tom nemajú ani šajnu. O moc lepšie to nie je ani v Nemecku, kde by človek čakal väčšiu profesionalitu. Konkrétne tento problém riešia aj na nemeckom Peugeot fóre...
Dániel


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz