Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Start & Stop system




Právě je úte 19. čer 2018 0:33:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 05. říj 2015 23:15:17 
Offline

Registrován: pon 05. říj 2015 22:19:47
Příspěvky: 1
Bydliště: Hradec Králové
Zdravím,
nevíte o někom, kdo by dokázal vyřadit z provozu Start & Stop system, resp. otočit funkci tlačítka?, tzn. primárně vypnuto a když budu chtít tak si to zapnu. VW, Audi, Porsche to umí, v servise Citroen se tváří nechápavě, ale mně to hrozně otravuje.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso Technospace 2.0BlueHDi Exclusive 2015 AT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 06. říj 2015 9:03:11 
Offline

Registrován: pon 23. úno 2015 15:54:29
Příspěvky: 21
Pozdravujem, ja sa prikláňam k Hortomovi, čakám že sa ohlási niekto, kto to konečne hackne. Zatiaľ neviem o nikom. Ale určite preferujem otočenie funkcie.

_________________
C4 GP7 Blue HDi 150 Exclusive (110kW), BVA6 - 2014
Obrázek

Bolo:
Skoda Fabia Combi I 1.2 47 kW HTP - 2005


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 06. říj 2015 17:15:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6399
Bydliště: Kolín
u VW jde vsechno (nizssi emise, nerealne nizke spotreby, atd) staci jen chtit :mrgreen:
myslim ze funkce start stop je ve voze kvuli tmu aby fungoval jak ma ne ze ho nejaky EKO trouba vypne

_________________
bejvávalo:Citroen C4 1,4i > Škoda Felicia 1,3 GLXi

současnost: Velké auto pro velké kluky a malé auto pro jejich ženušky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 06. říj 2015 17:28:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2471
Bydliště: Ústí nad Labem
Trvalým vypnutím systému start/stop auto jaksi neplní předepsanou homologaci!Jestli to někdo dělá načerno je jedna věc,ale určitě ne autorizovaný servis.A s tím VW bych byl opatrný,ta naše auta na tom nejsou o nic lépe,tedy co se týče deklarované a skutečné spotřeby,ale u DAS AUTO,šlo hlavně o to,že se samo jaksi přepnulo do režimu,ve kterém se ta homologace provádí.A největší prča je,že právě ty malé spotřeby jsou příčinou těch oxidů dusíku,ty totiž vznikají právě při spalování chudé směsi. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: čtv 26. lis 2015 20:37:27 
Offline

Registrován: ned 24. lis 2013 12:13:38
Příspěvky: 34
Bydliště: Vysočina
start stop systém je vhodné vypnout, projevuje se zrychleným opotřebením ložisek. Dokonce k tomu byl zajímavý článek, (buď u nás, nebo jsem to četl z německého článku, už přesně nevím). Každopádně tam bylo psáno, že 100000km s start stop se výrazně negativně projeví.

V každém případě, klade zvýšené nároky na baterii, startér, a na motor samotný.

_________________
C4 Picasso, 1,6 VTI selection


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: sob 28. lis 2015 19:01:54 
Offline

Registrován: pát 24. srp 2012 6:17:56
Příspěvky: 41
Každý výrobce řeší star stop systém trochu jinak, Citroën pro start motoru startér nepoužívá, tak ten trpět určitě nebude :-)

_________________
Citroen C4 Grand Picasso Technospace 2.0BlueHDi Exclusive 2015-
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi Exclusive 2012-2014


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: stř 09. pro 2015 21:25:09 
Offline

Registrován: ned 24. lis 2013 12:13:38
Příspěvky: 34
Bydliště: Vysočina
to je docela zajímavé, jak je startování zajištěné?

_________________
C4 Picasso, 1,6 VTI selection


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: stř 09. pro 2015 21:49:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6399
Bydliště: Kolín
Alternátorem

_________________
bejvávalo:Citroen C4 1,4i > Škoda Felicia 1,3 GLXi

současnost: Velké auto pro velké kluky a malé auto pro jejich ženušky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: stř 09. pro 2015 21:49:59 
Offline

Registrován: pát 24. srp 2012 6:17:56
Příspěvky: 41
Pro start se používá reverzní alternátor.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso Technospace 2.0BlueHDi Exclusive 2015-
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi Exclusive 2012-2014


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: čtv 17. pro 2015 19:00:39 
Offline

Registrován: ned 24. lis 2013 12:13:38
Příspěvky: 34
Bydliště: Vysočina
ať to nazveme jakkoli, vždy je to elektromotor, který musí roztočit spalovací motor a nastartovat jej. Se všemi důsledky častějšího starování na motor, startér (reverzní alternátor) zejména na opotřebení: bude rozdíl, jestli startuje 5x denně nebo 5x za hodinu.

_________________
C4 Picasso, 1,6 VTI selection


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: čtv 17. pro 2015 20:18:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2471
Bydliště: Ústí nad Labem
Nejlepší na tom je,že pro majitele vozu to nemá žádný efekt,pouze zvýšené náklady na opravy. :twisted: Ovšem bruselský úřední šiml řehtá blahem a čuníci ekoterostičtí si spokojeně pochrochtávají společně s nimi. :twisted:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 22. pro 2015 18:41:05 
Offline

Registrován: ned 24. lis 2013 12:13:38
Příspěvky: 34
Bydliště: Vysočina
což samozřejmě ocení výrobci, protoře prodají více náhradních dílů.
Jsem rád, že toto ekokur**tko nemám.

_________________
C4 Picasso, 1,6 VTI selection


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 22. pro 2015 19:58:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2471
Bydliště: Ústí nad Labem
Možná i více aut,protože ruku v ruce s pleťovými oleji má dnes motor problém dožít v kondici 100.000 km. :twisted: Ovšem spousta spokojených uživatelů chrochtá blahem,že jezdí o 0,5 l na sto méně a to se přece vyplatí. :roll:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 05. led 2016 20:40:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. lis 2014 18:23:51
Příspěvky: 95
Bydliště: Jičín
Prý pleťový olej :lol: :lol: . Start a stop systém je jen kvůli emisím, to je jasné. Měl jsem to v půjčené Octáávii a na každém semaforu to zdechlo. Ale pouze motor! Takže veškerá elektrotehnika a topení, hudba a jiné blbiny v moderním autě v tu chvíli jedou pouze z baterie. To je nářez. Ta Škoda byla v dieselu. To musí být řežba pro spojku, dvouhmotu a pod.
Jinak příští rok v červenci mi skončí záruka a pleťovou vodičku z motoru ihned vyleju. Půjde tam určitě min. 5W40. Asi to bude Total Quartz 9000. Vím, že jsou i jiné oleje, ale tento mi přijde za rozumnou cenu a určitě i odpovídající kvality. Jestli máte někdo zkušenosti s jinou značkou za podobný peníz, rád si nechám poradit. Vím, že jsou o olejích různá vlákna, ale raději dám na radu někoho, kdo má olej odzkoušený.
Jak funguje reverzní alternátor na start motoru? To tam máme všichni, nebo jen ti, co mají start/stop?
Teď v zimě se mi začalo ozývat při otáčení volantu, takový nepřijemný zvuk. Vždy když točím celý rejd, např. při otáčení. Je to takové kňourání jak když vrže tyč řízení o nějakou gumu. Promazával jsem to a pořád to dělá. Jestli to s jarem nepřestane, při výměně kol rovnou řeknu v servise, ať se na to podívají. Dokud je auto v záruce...! Nehodlám měsíc po konci záruky řešit posilovač řízení, nebo jinou nákladnou opravu. Nevíte někdo, kde je nádržka na hydraulickou kapalinu na servo? Není to náhodou nějak propojené s brzdami? Já jen jak se to dá zkontrolovat!??
Mějte se

_________________
Citroën C4 Picasso, 1,6 VTi 88kW, r.v. 2013
Ford C-Max, 1,6 TDCi 66kW, r.v. 2007 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 05. led 2016 22:06:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2471
Bydliště: Ústí nad Labem
Co vím,tak ten bazmek mají pouze modely s start/stop.Já měl 5W-40 Mobil Super 3000 X1 a nyní mám Mogul Racing os Bédi,4 l za 370,-Kč. :D Bohužel ho už nemají a mám na něm najeto cca 6 tis. takže brzo půjde ven a zatím to vypadá na Sunoco Synturo Gold.
http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/2 ... D-5W-40-5L
Tedy pokud nakonec neskočím do Yacco nebo Motul.
https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... R-5W-40-5l
https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... S-5W-40-5l

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz