Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - DIRAVI namisto DIRASu
Právě je úte 19. bře 2024 8:52:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: pon 23. lis 2009 15:44:16 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Radsi pokracuju zde...

To: zgwaxx: No, ja samozrejme diravi znam, bo jsem vlastnil V6 pred nejakejma deviti letama...

...Aha, takze toho je mnohem vic, ale jak tak na to koukam, tak by to nemusel bejt nejakej zvlast velkej problem, akorat sehnat prislusny vecicky a trubky a pak je to vicemene skladacka.
Myslis, ze musi motor ven? Nezda se mi to rizeni nejak extra velky, akorat ten domecek z toho dost trci, ale jinak, kdybych z toho sundal klacky rizeni, coz budu stejne delat, tak by se tam dalo soupnout zespoda...
To znamena, ze kdyz se vyhodi diras, zrusim kostku, tak bych mel i vymenit hl.regulak za bezkostkovej, tj. bez toho spodniho vyvodu, co se vraci gumotrubkou do kostky, zbytek sehnat na vrakecu...

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: pon 23. lis 2009 15:54:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
fakt nevim ted do kteryho vlakna psat ;) .... jen si chci ujasnit jaky to jsou extra vyhody diravi rizeni ?. ... vim asi jen toto: samo se várti z plnyho rejdu, má proměnlivou učinost v závislosti na rychlost? .. co ještě? .... respektive co je na tom tak super při jizdě....

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: pon 23. lis 2009 17:11:40 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
no, nejni to posilovac, to znamena ze se to fakt lehoulince ovlada... Nema to snekojd, ale vlastne pres labyrint to otaci kolama rovnou pistnice, takze pouze pres tlak oleje. Ma promenlivou ucinnost. Cim rychlejc jedes, tim min to funguje :-) Ja mel treba ten omezovac zkur+enej a byla hrozna zabava s tim jezdit pres 200... :-)

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: úte 24. lis 2009 0:41:01 
Offline

Registrován: čtv 22. říj 2009 9:00:56
Příspěvky: 27
no a dalsi a hlavni vyhoda je ze to nema zpetnou vazbu od kol.. to znamena ze ti to nehazi z volantem jak vsechny ostatni auta kdyz jedes na nerovnostech, nemusis ho ani drzet a proste se nehne... prikladem muze bejt louze na dalnici do ktery vletis jen jednim kolem.. bez diravi ti to strhne kola pokud nebudes hodne pevne drzet volant a muze to skoncit kdovi jak, ale s diravi staci drzet malickem smer a s volantem a kolama to ani nehne....

to koule: no je toho vic na vymenu ale da se to... spodem by to mozna taky slo ale urcite bys musel trosku popustit predni poloram... kazdopadne i hlavni hydroregulator bys musel vzit z v6 nebo z Cx... a tu silenost zvanou kostka bys pak s radosti moh hodit do srotu...:-)

Pokud by ses do toho poustel a neco nemel, tak hodne veci mam a kdyz ne primo z xm tak z cxy se to da taky pouzit...a tech mam plno...:) pripadne ti muzu vyrobit trubky na miru...

_________________
CX 25 Prestige Automatic:-) :-)
CX 25 Gti Turbo 2 :-)
XM Y3 V6 12v Pallas Automatic:-)
XM Y4 V6 12v Exclusive Automatic:-)
Trabant 601 DeLuxe :-) :-) :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: úte 24. lis 2009 14:07:09 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
He heee...

Mam akorat rizeni, nic vic, takze se tim budu muset prohrabat, nejlepe najit nejakou rozsrotovanou V6 a vykostit... verim, ze se mi podari se na to pripravit a hlavne, na vikend sehnat misto, kde bych mohl kutit... :-)

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: úte 24. lis 2009 23:43:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
takže když vyteče lhm tak prostě nezatočím ?

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 0:29:46 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
ale jo, nakonec jo, ale pekne blbe... :-) Asi jako ve "vejtrasce"

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 7:53:45 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 8:44:19
Příspěvky: 100
Bydliště: Hrotovice
Měl jsem s Diravi problém na technické, technik to prohlížel důkladně, při vypnutém motoru došlo ke snížení tlaku v systému a řízení získalo velikou vůli. Tak si mě zavolal, já nastartoval a vůle zmizela. Jenže to byl vůl a řekl že je to závada a ať si nechám vyměnit řízení a pak přijedu. Domluva nebyla možná, musel jsem jet jinam. Jinak je Diravi opravdu bomba, hlavně při parkování, to vracení volantu zpět. Při omlazenií XM bylo Diravi podmínkou. Jinak můj obdiv má ten kdo se pustí do výměny řízení. Když to vidím jak je to tam narvaný a ty spousty trubiček... Jsem zvědavý jak dopadneš.

_________________
C2 1,4 HDI socka 2003
DS3 1,6 HDI Sport Chic 2011
C6 2,7 HDI Exclusive 2007
C4 1,6 16v Coupé VTS 2008
C4 Grand Picasso 2,0 HDI Shine 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 16:17:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
ve vejtrasce jezdim takže v poho...... až budu zase vyndavat motor tak bych o tom uvažoval že bych to udělal ...... takže jsem zvědav jak ti to pujde ....jen nevim jestli to neni "zbytečny" komplikovani xm ...no ......jiny XM než mám prostě nechci takž tam chci dát to nejlepší to může být ;)

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 21:19:38 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
no tak to se priprav na peknou vyjebavacku... Muj spratelenej servis mi odmitl poskytnout i dilnu na vikend :-)

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: čtv 26. lis 2009 15:33:05 
Offline

Registrován: čtv 26. lis 2009 15:13:48
Příspěvky: 27
Vyměnit Diravi za Diras jistě jde,ale je to hodně na budku a na čas náročná práce.Mrkni se na schémata hydra na obou sytémech,pro jistotu si pořádně prohlídni i nějakou V6 a porovnej si co všechno je jinak a pak se rozhodni jestli do toho jít nebo ne-víkend by na to asi nestačil.Dělal jsem Diravi vloni a nejhorší byla demontáž agregátu z auta,samotné řízení je pak pěkně přístupné a dá se ním dělat cokoli.Za sebe můžu říct jen tolik-než přehazovat samotné řízení,raději bych přemašlil agregát do dobré,těsné a plně vybavené kastle,asi to bude menší zlo než to samotné řízení.Tož tak k tomu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: čtv 26. lis 2009 15:55:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
těžko dát diesel do V6 kastle

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: čtv 26. lis 2009 22:40:52 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
mairaxm: No tak... diesel do benzinovy kastle je brnkacka, opacne je to jebacka jako prase... elektricka.
Co se tyce prehozeni agregatu... Bobane, jsi uz ctvrtej clovek co mi to navrhuje, ale kdyz porovnam stav celeho vozu, tak se mi vyplati investovat cas do vymeny rizeni. a... jsem magor ;-) sam jsem menil automat za manual a mel jsem to hotovy i s vyndavanim menice a cistenim prevodovky (rozebranim mozku) za 8 hodin. Byl to teda vojezd, ale kdyz se clovek predtim radne dusevne i fyzicky pripravi a postup radne foti a zapisuje, tak neni co resit... nechci frajerit, ale na aute, se kterym jezdim, nedelam nikdy nic bez rozmyslu. Ale verim, ze to bude narocny...

Jinak Bobane, vitam te na foru :-) ... Jo a taky shanim nejakou CXu s, jak to rici, celkem hezkou kastli, bude nekde ve stodole cekat na renovaci :-) Nevedel bys o necem?

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DIRAVI namisto DIRASu
PříspěvekNapsal: ned 12. úno 2012 0:31:11 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Tak jak ze to dopadlo?

kamna maj stale DIRAS. a k tomu jeste sestival s DIRAVI = a je to bez prace :-D

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz