Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysée 1,2 VTi




Právě je ned 16. čer 2019 20:49:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 11. dub 2019 18:46:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 24. bře 2019 14:31:00
Příspěvky: 8
Bydliště: Banská Bystrica
Manfred píše:
Tak jsem si včera z pošty přinesl balík s kanistrem Firstu. Celou cestu mi to pod rukou šplouchalo tak, že jsem pochyboval o obsahu, zda nenesu jenom vodu. Má ten olej vůbec nějakou viskozitu? :roll: Vždyť je to zcela proti fyzice. Už mi nějaký olej rukama prošel, ale je mi zcela proti srsti lít "toto něco" do mého vlastního motoru :o Jak něco takového může vydržet 20 tis. km??? Ono na měrce se to až tak nezdá, ale reál je skutečně růza. No, když už jsem ho koupil, tak ho tam na 3000 km ještě chrstnu(teď mám najeto 3000km), ale to je naposled!


Ja som to už tu napísal že to riedke ako voda. :D Ale aj ja pochybujem že niečo takéto riedke má vydržať mazať motor po dobu 20 000 km. A tak aj ja urobím rovnaký postup ako písal Mirek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 11. dub 2019 22:33:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2564
Bydliště: Ústí nad Labem
Všechny tyhle pleťovky mají jediný účel a tím je nízký koeficient tření a tím pádem nižší spotřeba o neměřitelnou hodnotu na 100 km. :lol: Ještě tak do chrochty k vůli filtru pevných částic,která nepracuje s tak vysokými pracovními teplotami,ale i tam stačí olej C3. ;) Pro benzín jen tak na poskakování po městě a to pak v žádném případě 20 tícek,ale tak 6, bo tyhle oleje mají navíc nízkou hodnotu TBN. :? Já to dávám jen na zimu,(hezky mi to vychází,protože serviska v říjnu)protože to nejezdím nějaké dálky a není velké teplo.V dubnu pak https://www.millersoils.cz/cfs-5w401 Na druhou stranu,buďte rádi za 0W-30,dnes už se běžně používají oleje 0W-20 a na dveře klepe 0W-16. :evil:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 14. dub 2019 14:55:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 24. bře 2019 14:31:00
Příspěvky: 8
Bydliště: Banská Bystrica
Mirku písal si, že dávaš do motora Millers Oils CFS 5W40 NT+, ja so do môjho starého Focusa ( 1.8 TDDi - 320 tis km ) dával Valvoline 10W /40 a do neho pridával Metaltec-1. Tak ma napadlo že po zábehu by som aj do tohoto Puretechu dal tiež. https://m.youtube.com/watch?v=9ICiaIjkeSU&t=8s


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 14. dub 2019 19:36:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2564
Bydliště: Ústí nad Labem
Jsem toho názoru,že vylepšování oleje je povětšinou k ničemu. :cry: Pokud použiješ kvalitní olej a včas ho měníš,tak je to to nejlepší,co můžeš pro motor udělat. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 18. dub 2019 20:21:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 24. bře 2019 14:31:00
Příspěvky: 8
Bydliště: Banská Bystrica
no 4 000 km na tacho a motorček začína ožívať som zvedavý akú bude mať odozvu po zábehu, keď už teraz sa celkom svižne ťaha do výkonu. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2019 6:02:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2564
Bydliště: Ústí nad Labem
Třeba ti tam přes noc někdo namontoval turbo. :lol: Vážně,on je dobrý záběh opravdu znát,ale až auto plně naložíš,tak zjistíš,že ty limity motor samozřejmě má. :? Jsem docela zvědav,zda tam někdy dají třeba přeplňovanou verzi nebo se na model jako takový úplně vybodnou.Jinak moje bodlina po včerejší výměně oleje a filtrů také spokojeně přede. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2019 7:25:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 24. bře 2019 14:31:00
Příspěvky: 8
Bydliště: Banská Bystrica
Mirku existuje 1.2 aj z turbom !
https://automix.centrum.sk/novinky/8475 ... -automatom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2019 19:57:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2564
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak to já přece vím,mám ho ve svém autě. :D Já ale psal o C-Elysée,tam zrušili 1.6 16V bez náhrady a nyní je jen 1.2 82 PS nebo 1.5 HDI 100. :? Jinak na západ od našich hranic už Elýša není v nabídce,stejně jako P-301,takže je pustili k vodě,jak jsem předpokládal. :oops:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 23. kvě 2019 12:55:37 
Offline

Registrován: čtv 23. kvě 2019 12:41:47
Příspěvky: 1
Zdravím, sháním pro přítelkyni C-Elysée právě s motorem 1,2 VTi 53kw/72k. Co se týče spolehlivosti, nedočetl jsem se tu žádné hrozivé závady, které by označily vůz za příšerný. Avšak narazil jsem na google na jeden problém obecně ohledně motorů 1,2 VTi. Jedná se o vozy z let 2012-2013, kdy se vyskytovala závada vadných axiálních ložisek klikového hřídele. Mátě někdo zkušenost s tímto (celkem vážným) problémem ? Nebo neslyšeli jste o něčem podobném z autorizovaných servisů, nebo od přátel ? Zajímá mne spíše, co je na tom pravdy, popřípadě zda se to opravdu může stát či ne. Pro zajímavost přidám odkaz. Díky za odpověď

https://www.auto.cz/motory-skupiny-psa- ... zlo-123376


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 23. kvě 2019 13:50:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 03. úno 2019 14:20:00
Příspěvky: 9
Bydliště: Southern Bohemia
Zajímavý článek. Jen z něj nejsem vůbec moudrej. Píše se tam: "To následně tepelně zatížilo katalyzátor, u něhož posléze došlo ke zhroucení jeho jádra. Bohužel úlomky vzniklé z něj se sáním dostaly do motoru, kde poškodily kluznou plochu válců." Jak se úlomky z katalyzátoru dostanou do sání???
Jinak o ložiscích nic konkrétního nevím.

_________________
C-Elysee 1,2 VTI Puretech 82 Feel - 2019


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz