Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysée 1,2 VTi




Právě je pát 19. dub 2019 4:44:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 18. bře 2019 11:01:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 79
Pěkný den všem, tak po té, co jsem tohle vlákno založil... Tak oznamuji, že Eliška je prodána. Najeto 95.000 km a vše dobré.
Měnil jsem mlátící přední tlumiče, jinak bez problému. Doufám, že dále poslouží stejně dobře.

_________________
Citroen c-elysée | 1.2 VTi ETG | Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 18. bře 2019 13:21:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2546
Bydliště: Ústí nad Labem
Pěkný,no a do čeho jsi skočil teď?:)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 21. bře 2019 14:33:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 79
No, bude to asi překvapení... Ale mám teď C4 GP r.v. 2014 ;) Jen se tedy přesunu do jiného tématu.
Beru ho z rodiny, takže ověřeně ojeté. Jinak automat, 2.0 blueHDi a tak..

_________________
Citroen c-elysée | 1.2 VTi ETG | Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 21. bře 2019 18:34:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2546
Bydliště: Ústí nad Labem
Jasně,rodinky roste a tak je třeba větší auto. :D Tak ať ti slouží. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 24. bře 2019 14:46:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 24. bře 2019 14:31:00
Příspěvky: 7
Bydliště: Banská Bystrica
Tak aj ja som majiteľ mesiac starej " Elyšky " 1.2 Puretech 82 VTi. Stihol som najazdiť 2000km a čaká mavýmena zábehového oleja len ztále počujem cvakanie od prvého výfukového dvíhatka, tak neviem či je to tým olejom alebo poškodené dvíhatko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 26. bře 2019 13:49:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 03. úno 2019 14:20:00
Příspěvky: 3
Bydliště: Southern Bohemia
Ahoj všichni!
Já mám C-Elysee také necelé dva měsíce, najeto také cca 2000 km. Zatím velká spokojenost a i dost pozitivního překvapení, např. z toho jak se motor zvesela vytáčí do otáček (zatím jen do 3500), ale i celkový dojem z auta je pro mě hodně dobrý na tuto cenovou kategorii. Před koupí jsem hodně váhal a měl velké sklony tohle auto podceňovat. Teď už vím, že jsem touhle koupí udělal dobře. Konkurentem ve výběru byl Fiat Tipo 1,4 95k sedan. Fiata nezatracuji, ale jsem rád, že jsem koupil Citroen. Ve Fiatův neprospěch hlavně mluví přístup prodejců, i když i u Citroena ten přístup nebyl nějak oslnivý.
Výměnu oleje také brzo plánuji. Jen, přečetl jsem tady snad všechno i odkaz na fórum olejářů, ale úplně moudrej z toho taky nejsem. Uvažuji o náplni olejem 5W-40 s normální viskozitou. Změnu spotřeby neřešim, to se teprve uvidí. Úplně rozhodnutý však ještě nejsem, ve výběru je 5W30. Snažil jsem se vybírat oleje, které schvaluje PSA. Ve fórech se hodně řeší olej pro diesely s FAP a pak ještě pro 1,6. 1,2VTI se však fóra moc nezabývají. Vím, že výběr je snažší o absenci turba, ale i tak je to docela oříšek. V mém výběru jsou: Total Quartz 9000 5w-40, Q8 Formula Excel 5W-40, Mobil Super 3000 X1 5W-40, ELF Evolution 900 NF 5W-40 a Yacco LUBE DE 5W-30. Čtyřicítku zvažuji hlavně k vuli hodně horkým létům v posledních letech. Jezdím denně 3 x 30 km do práce/z práce po okreskách 80 - 110 km/h, do města se často nepodívám, dálnice párkrát za rok.

65ramirez: ty tam co budeš dávat za olej???

_________________
C-Elysee 1,2 VTI Puretech 82 Feel - 2019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 26. bře 2019 17:28:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 24. bře 2019 14:31:00
Příspěvky: 7
Bydliště: Banská Bystrica
Ahoj Manfred. Ja som bol v servise akože vymeniť zábehový olej ale poslali ma do .... že v motoroch PUTETECH už neexistuje zábehový olej ale plnohodnotný 0W-30.Dali mi aj plán údržby kde je tento predpísaný výrobcom. Rovnako ako Ty som hľadal čo tam teda naliať po zábehu ( 7500 - 10 00 km ) a vychádza mi Total Quartz Ineo ECS 5W-30. Podľa tabuliek by mal byť od -25° do + 30° a je doporučovaný pre PSA Peugeot /Citroen akurat ale pre normu EURO IV a mi máme normu EURO VI. Tento 0W-30 je čistá " voda " tak ako si písal v lete pri + 30 alebo + 35 to asi nebude moc mazať.
P.S. a ešte haluz že pôvodný olej má vydržať 20 000 km ( vyjadrenie servisu ) :o


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 26. bře 2019 17:47:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2546
Bydliště: Ústí nad Labem
Pokud vím,tak 1.2 PureTech má povolen olej 5W-40 A3 ,takže bych nic nevymýšlel. :idea: Když vyměníš po prvních 2.500,pak znovu v 5.000 a následně 1x za rok/max po 10.000 km,tak si bude motor chrochtat. ;) Když už chceš Yacco,tak proč tam dávat olej určený pro VAG? Použij tenhle do začátku tenhle https://www.znackoveoleje.cz/Yacco-LUBE ... -d1700.htm a po záběhu třeba tento,
https://www.znackoveoleje.cz/Yacco-GALA ... -d2069.htm pokud bys chtěl být marnotratný. :D
Teď koukám,že kolega píše,že už má předepsanou 0W-30 C2 :o Mrkněte do předávacího protokolu,zda tam máte povolenou i 5W-40,kolega z olej fóra kupoval loni C3 a měl ho tam.Pokud ne,tak nechte po dobu záběhu 0W-30 a po ujetí dejte 5w-40.
Jinak koukám,že jsou ve značkovém servisu opravdu odborníci,to voe záběhový olej. :lol: Co takhle záběh motoru,o tom nic neslyšeli? :roll: A než 5W-30 INEO ECS,tak to radši 0W-30 INEO FIRST! https://www.citroeny.eu/oleje-total/tot ... ugeot.html
P.S. Jinak já to dělám tak,že na podzim(předepsaný servis) nechám dát INEO FIRST 0W-30 k vůli záruce a na jaře mi dají v tomtéž servisu mnou přinesený https://www.znackoveoleje.cz/Millers-Oi ... -d1515.htm ,mimo záznam a bez keců. :!:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 26. bře 2019 19:30:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 24. bře 2019 14:31:00
Příspěvky: 7
Bydliště: Banská Bystrica
Mirku tak v pláne údržby mám LEN 0W-30 B71 2312 žiadna zmienka o inom oleji neexistuje. Tak že ten Total FIRST no myslím že v zábehu je to práve vhodný keďže ešte nie sú žiadne vôľe v pohyblivých dieloch motora.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 26. bře 2019 21:47:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2546
Bydliště: Ústí nad Labem
No jo,EURO 6.2 funguje. :cry: No nic,olej není dobré měnit(myšleno typ) v době záběhu,abys ho nepotrhl. Já měnil po 2.500 First mnou přinesený,to samé po dalších 2.500 a potom cca v 15.000 ještě jednou,ofiko servisní prohlídka a olej ze servisu,bo záruka.Pak už na jaře MO 5W-40 CFS NT,na zimu opět (záruka) First 0W-30 a v dubnu bude opět MO.Když mi ho tam dali prvně a vyjel jsem ze servisu,tak jsem myslel,že mi vyměnili motor za elektromotor.O reakci na sešlápnutí na plynový pedál ani nemluvím a ve 180 km/h si motor na dálnici jen vrněl.V červnu Itálie ve 2 lidech za 5,3/100,v září plně obsazené auto(360 kg živé váhy)narvaný kufr+ rakev na střeše 6,4/100.
P.S.Ještě k těm vůlím,ty už jsou dostatečné z fabriky,aby vnitřní odpor byl co nejmenší a mohlo se tak dosáhnout příznivých testů emisí. :oops: Úzké pístní kroužky a již zmiňované vůle si pak po čase začnou vybírat svou daň v podobě zvýšené spotřeby oleje...atd.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 28. bře 2019 20:18:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 24. bře 2019 14:31:00
Příspěvky: 7
Bydliště: Banská Bystrica
Příloha:
MANN-Oil-Filter-W716-1.jpg_640x640.jpg
MANN-Oil-Filter-W716-1.jpg_640x640.jpg [ 238.66 KiB | Zobrazeno 525 krát ]
Mirko od akého výrobcu si dával olejový filter? Ja mám vo výhľade Mann Filter W 761/1. U nás je za nejakých 5,30€


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 28. bře 2019 20:26:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2546
Bydliště: Ústí nad Labem
Jestli je to na mě,tak já žádný. :D V servisu jsem domluvený tak,že já dodám olej a servis dodá origo filtr a práci. ;)
Předpokládám,že tam dávají Purflux. https://www.citroeny.eu/filtry-13/olejo ... 109al.html

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 29. bře 2019 13:27:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 03. úno 2019 14:20:00
Příspěvky: 3
Bydliště: Southern Bohemia
Kolik km se uvažuje záběh?

Nerozumím výrazu "nepotrhl" v souvislosti se změnou typu oleje v záběhu :?:

_________________
C-Elysee 1,2 VTI Puretech 82 Feel - 2019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 29. bře 2019 14:46:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2546
Bydliště: Ústí nad Labem
Nehledej za tím žádné složitosti.Jde jen o to,záběh neuspěchat tím,že použiješ kvalitnější olej nebo jinou viskozitu.Zkrátka nechat olej po celou dobu ten,s kterým to vyjelo z fabriky.
Co se týče délky záběhu,tak já měnil jak popsáno výše a někde kolem 5000 km jsem mu už občas slušně naložil. :D Ovšem k omezovači jsem motor poslal až po aplikaci MO 5W-40 CFS NT a to měl najeto cca 18000 km.Takže já bych to udělal tak,že bych vyměnil 2x po 2500km,pak ofiko servis zase s Firstem, no a pak záleží na tom,zda budeš chtít záruku nebo ne.Mně to vychází na říjen,takže tam klidně tu 0W-30 nechám dát,nu a v dubnu na léto tam pošlu 5W-40.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 11. dub 2019 15:25:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 03. úno 2019 14:20:00
Příspěvky: 3
Bydliště: Southern Bohemia
Tak jsem si včera z pošty přinesl balík s kanistrem Firstu. Celou cestu mi to pod rukou šplouchalo tak, že jsem pochyboval o obsahu, zda nenesu jenom vodu. Má ten olej vůbec nějakou viskozitu? :roll: Vždyť je to zcela proti fyzice. Už mi nějaký olej rukama prošel, ale je mi zcela proti srsti lít "toto něco" do mého vlastního motoru :o Jak něco takového může vydržet 20 tis. km??? Ono na měrce se to až tak nezdá, ale reál je skutečně růza. No, když už jsem ho koupil, tak ho tam na 3000 km ještě chrstnu(teď mám najeto 3000km), ale to je naposled!

_________________
C-Elysee 1,2 VTI Puretech 82 Feel - 2019


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz