Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Picasso LPG




Právě je úte 23. dub 2019 22:10:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 240 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 17. čer 2015 13:51:46 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
ahojte

skocim od sviecok naspat k mojmu problemu. Tak bol som na diag. a diagnostika hlasila poruchu na vstrekovaci cislo 3. Je mozne ze by sa cely LPG system choval divne koli jednemu vadnemu lpg vsetrekovacu?
Chlapik chybu vymazal, a jazdil som dalej na LPG. Lenze dnes sa zachoval lpg uplne mega divne.
Najskor v meste pocas pomalej jazdy zdochol. Nastartoval som na benzin, a neskor som na okreske prepal na LPG, a palubovka sa asi po 500m na LPG rozblikala ako vianocny stromcek a auto skocil do nudzoveho rezimu.
Po vypnuti/nastartovani som uz na LPG ani neskusal prepnut, a isiel som len na benzin.

Je mozne ze to moze robit ten jeden vadny vstrek? Uz som dal kazdopadne zohnat novy... Inak auto ma nieco okolo 215t km a vsetko je tam povodne.. vstreky su keihin

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 17. čer 2015 16:40:40 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Zdravím,tak předem nechci tě děsit ,ale přesně to samé mi to dělalo.Ano i diagnostika hlásila chybu teď už přesně nevím kterého vstřikovače.Problém byl v tom ( už jsem to tady někde na foru popisoval ) ,že chlapci v NL při instalaci LPG dali blízko tu lištu s těmi vstřikovači k ventilovému víku a jemnými vibracemi ( mi zhruba po 120 tisících kilometrech ) se jeden konektor od těch vstřikovačů ( KEIHIN ) předřel a vyzkratoval řídící jednotku od LPG.Jelikož šlo o opravdu jemné zkratování pojistka zůstala OK a odešla jednotka.Naštěstí chlapci v PL ,kde jsem jel do servisu, jelikož tady v ČR si s tím nikdo nevěděl rady, měli naštěstí záložní starší jednotku,kterou mi za 2 tisíce odprodali.Být tebou, zatím bych nekupoval vstřikovač ,ale zaměřil bych se první na ty konektory jestli z nich ten jeden není předřený.Řekni mechanikovi ,ať na to mrkne a jestli bude problém v tom konektoru ,at to první zapáji a hlavně ať ty vstřikovače dá dál od toho víka ventilů stačí podložka nebo dvě matičky ,celá ta lišta by měla držet na jednom šroubku.Možná ještě nemáš úplně vyzkratovanou tu jednotku a pomůže jen pájka,držím ti palce.V opačném případě nová jednotka stojí tuším kolem 8 tisíc :-(.Dej pak vědět v čem byl problém ,docela mě zajímá jestli příčina problému byla stejná.

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 17. čer 2015 21:50:07 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
pikacu vdaka za tip..

zajtra sa nato mrknem.. neni som drevo, naradie mam takze rampu zvladnem zhodit aj doma a pozriem stav konektoru.

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: úte 23. čer 2015 13:52:25 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
update: Kabliky su vsetky OK. Momentalne znovu jazdim znovu na LPG. Sice zatial len 100km a pohoda.
Dnes mi dosiel kabel na LandiRenzo Diag, takze budem si to sledovat doma co to robi/nerobi.

A este jeden poznatok. Pri natankovani LPG do plna trva autu priblizne 1km kym zisti ze ma plnu nadrz. Nemoze to mat nejaky suvis?

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 24. čer 2015 4:50:40 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Zdravim,i mi kdyz natankuju do plna trva cca 1km nez se roznou vsechny LED diody,to s tim urcite nesouvisi.

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 26. čer 2015 0:02:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 530
tak jsem byl v Gerě, diagnostika hlásí chybu 4 vstřiku a byla rozhozena korekce. Uvidím jestli pocukávání za studena pomohlo. Výpadky do benzínu můžou být tím vstřikem, nebo říkal, že odchází ř.jednotka. Dojel jsem k baráku a jsem bez oleje v BMP6, takže stojím...v pondělí servis.

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG LandiRenzo, BMP6, 2008
Eurogas šel do...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: úte 07. črc 2015 5:26:09 
Offline

Registrován: stř 18. čer 2014 14:20:54
Příspěvky: 7
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli jste řešili emulátor a hlavně kam ho zapojit. Pod sedačkami nic není :?

_________________
C4 picasso 1,8 i 16V (2007) + LPG Lovato


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: sob 05. lis 2016 21:27:05 
Offline

Registrován: pon 24. říj 2016 17:00:50
Příspěvky: 10
kuntík píše:
předpokládám, že máš auto z NL už s LPG. Myslím, že to ale odpovídá, pokud máš spotřebu v benzínu 10,5 což asi jezdíš převážně po městě, tak v plynu budeš minimálně 12, což odpovídá tomu co píšeš a bude to v pořádku. Já jezdím převážn kolem 9,5l, jízdy na periferiích města a v plynu mě to vychází cca 11l. Do nádrže dávám od 40 do 44 litrů, podle konkrétní čerpačky a teploty. Tedy nájezdy převážně 380-410km. Chorvatsko s plně naloženým a obsazeným autem mě v plynu dělalo 10.3-10,4l a palubák mi ukázal 8,5l.
Hodně spotřebu zvyšuje nekvalitní LPG, mě to dělá 1-1,5l v průměru víc, když vemu někde šmejd. Pokud ti auto jede v benzínu i LPG dobře, tak do ničeho nevrtej. Plynu zduř a LPG zvlášť. :)

------
Nedá mě to abych nereagoval letos 2016 na dovolené v itálii pod Pisou u Livorna jsem bral plyn, k benzince jsem přijel na plyn v pohodě nabral plnou ujel100-200m a rozpípal se měřák paliva vypnul jsem aby neřval a znovu zapnul a auto jelo v pohodě ale jen do doby kdy jsem chtěl víc přidat, znova se rozeřval zase vypnutí a zapnutí a tak dále !! Už jsem se smířil s tím že jsou zanešený filtry špatným plynem co jsem natankoval !! Po natankování plynu jinde auto začalo jed normálně i když jsem dal plný plyn , žádný řvaní se nekonalo a doteď jsem filtry neměnil !!! Tak je vidět ,že kvalita plynu i v zahraničí nemusí být kvalitní a řekl bych že někde stojí i za ho... !! Spotřeba 9,9 LPG a nádrž max 35lplynu víc ani deci :o :o :o

_________________
Citroen C4 GP 2.0 i 103kw + LPG Elpigaz BMP 6 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 25. led 2017 14:17:56 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
Dlho som tu nebol, ale len pre upresnenie..

Za moje problemy nakoniec mohla LPG riadiaca jednotka. Hlasila vadne vstreky (nahodne), hlasila zlu cievku na nadrzi..
Sranda je ze riadiacka samotna sa tvarila OK, diagnostika fungovala, aj nastavovanie...

Cievku som vymenil, nepomohlo, ale vsetreky som nechcel menit kedze jeden stoji 130E. Panko pri Sladkovicove dosiel nato ze to je riadiacka, nahodou nejaku staru LandiRenzo mal u seba tak mi ju pozical..
Auto zo starou vymenenou riadiackou jazdilo ako nove.. objednali sme novu, vymenili.. prehrali konfiguraciu..
od vtedy ide auticko zase super.. (klop klop) :)

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2018 12:46:23 
Offline

Registrován: ned 15. črc 2018 12:57:34
Příspěvky: 7
Ahoj kluci, potreboval bych poradit, pokud budu chtit zapojit emulator paliva musim opravdu sundat nadrz nebo budete tak uzasny a poradite kde najdu kabely popr. Ktere? Moc diky za rady

_________________
C4 grand picasso 1,8 ba+lpg r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: sob 26. led 2019 22:51:56 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 38
Mám dotaz. Máme teď nově Picasso 2007 1.8i+LPG. Ještě se s tím autem zžívám. Ale všiml jsem si jedné věci. Obecně vím, že auta když jsou venku mrazy mají problémy. Naše předchozí auto se třeba ve velkých mrazech třáslo a bylo znatelně méně výkonné. Co ale dělá naše nové Picasso je fakt zvláštní. Cca první 3-4 minuty (stálo-li celou noc na těch -4 stupních) neuvěřitelně vypadává motor. I řadící páka je podivně ztuhlá (slyšel jsem o mrznutí ruček, ale o řadících pákách ne). Když chci zařadit jedničku, tak se s tím musím těch prvních pár minut fakt prát. A když se rozjedu, auto se chová taky divně. To, že je nevýkonné je docela očekávatelné. Ono ale i svým způsobem vynechává. Mám tam jedničku, trochu dupnu na plyn, auto (jedoucí tou dobou ještě furt na benzín) třeba 1-2 sekundy vůbec nezareaguje a pak najednou "poskočí" a začne jet. Přeřadím na dvojku a celý proces se opakuje - auto buď odmítá akcelerovat, nebo naopak vystřeluje. Dnes jsem zkoušel autu opravdu "nandat" a pořádně sešlápnout plyn a auto sice tak nějak jelo, ale na displeji mi začala problikávat ESP kontrolka. Lekl jsem se, zvolnil a pokračovalo to standardním scénářem. Po cca 5 minutách kdy se auto nahřeje (a později přepne na plyn) se to už nikdy neděje. S benzínovým pohonem to asi nemá moc společného, protože když přepnu třeba po 20 minutách jízdy na benzín, tak auto se chová zcela normálně.

AD to ESP - nejsem na to vůbec odborník, ale z toho co chápu, tak ESP je stabilizace. A mechanik, když nám auto v bazaru prohlížel říkal, že to auto má uvolněnější stabilizační tyče, ale to je prý věkem toho vozidla.

Mám se strachovat, nebo je to prostě vlastnost Picassa/mého Picassa?

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: sob 26. led 2019 23:02:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2549
Bydliště: Ústí nad Labem
Pokud jsi jel dnes ráno v těch sračkách,tak se nediv,že ti problikávalo ESP.Jakmile dojde k prokluzu kol,tak ESP reaguje,mně to dnes pomrkávalo při každé jízdě.Ještě upřesním,že v balíčku ESP je ASR,což je protiprokluz,ESP tě podrží v zatáčce,když auto odmítá zatočit požadovaným směrem a má tendenci pokračovat rovně,ovšem není všemocné,takže když to přeženeš,tak letíš.Jinak na 11 let starém autě bych nechal promazat táhla(lanka)řazení a zkontrolovat olejovou náplň v almaře,tam bude zřejmě problém s tím řazení,,bo je to zatuhlé.Jinak v mrazu je fajn nechat auto tak minutku bublat a pak volně vyrazit,ovšem i tam může být nějaký problém s teplotním čidlem,které autu říká,že je motor teplý a dávkuje větší množství paliva,mohou být zasviněné svíce,přicpaný vzduchový filtr atd.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: úte 29. led 2019 0:03:21 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 38
Miroslav Lengyel píše:
i tam může být nějaký problém s teplotním čidlem,které autu říká,že je motor teplý a dávkuje větší množství paliva,mohou být zasviněné svíce,přicpaný vzduchový filtr atd.


Zasviněný filtr, svíce.. Měl bych toto říct mechanikovi, až auto povezeme ještě s jinými drobnostmi v únoru na revizi? Protože nemám moc představu, jak velký oříšek to může být pro mechanika.. chci říct.. jak moc to bude muset rozebírat. Zase nevím, jestli je potřeba, aby to rozebíral celé. Z počátku je to fakt divný, dnes jsem si to opět ověřil. Když se rozjíždím na studeném motoru, tak to jede fakt ztuha, lehce šlápnu na plyn (sešlápnu tak na 20%), nic se nestane, za 2 sekundy auto jakoby cukne a valí tak jak má, to samé se opakuje na dvojku a po 3-4 minutách je klid. Zatím bych to asi ani moc neřešil, ale nechci, aby se ještě něco víc dojebalo. Pak je taky otázka, jestli tohle mám řešit spíš s naším "obyčejným" mechanikem, nebo v Citroen servisu (v našem městě máme autoservis, který dělá jen Citroeny (včetně elektroniky, čidel atd.) ale nikde na webu nemají, že jsou autorizovaným servisem, takže by to nemuselo být zas tak drahé). Do toho Citroen servisu teď stejně pojedu, protože mi na řidiče odmítá foukat topění a fouká jen klima, takže by se to asi dalo sfouknout najednou.

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: úte 29. led 2019 4:01:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2549
Bydliště: Ústí nad Labem
No určitě bych zajel někam,kde mají nějaké povědomí o vozech Citroen a jsou také patřičně vybaveni odpovídající diagnostikou.Franta omáčka,který se zabývá výměnami oleje a předních destiček není v těchto případech tím dobrým řešením.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 11. úno 2019 22:43:21 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 38
Tak jsem koupil svíce Denso Iridium Tough a teď čekám na doručení, prý se jedná o kvalitu i pro LPG :D Je to to první, co chci zkusit vyměnit, než to potáhnu do Citroen servisu. Ještě jsem tam natankoval Verva 100 a dal tam nějaké aditivum na čištění trysek za 200 Kč. Nevím, jaký to bude mít vliv, dost možná nulový, ale kdosi psal, že mu to s podobnou potíží pomohlo. Já zatím nic jiného, než dobrý pocit nepociťuju :D

Koukal jsem, že tenhle problém mělo dost lidí, bez ohledu na LPG. Zdá se tedy, že na to LPG nemá moc vliv. Někteří lidé tvrdí, že to může být spojka, jiní zas že svíce, další filtr.. Rozhodně se budu snažit informovat, zejména pokud ten problém nějak vyřešíme.

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 240 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz