Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Suspension faulty




Právě je sob 15. pro 2018 20:29:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: pát 07. úno 2014 23:18:24 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Nizke napatie kompresora patri do prechodnych zavad, obcas zo zvedavosti auto zdiagnostikujem, a takmer pravidelne je tam ta hlaska . Sposobuje to,podla mna, startovanie pocas chodu kompresora, pritom hlaska servis sa neobjavi... Trvala zavada vzdy vyvolava hlasku servis, a ta hlaska svieti dovtedy pokial zavadu neodstranis fizicky a nevymazes poruchu v RJ, alebo sa stane to co mavame my vsetci, chyba sa opravi sama, kompresor zacne fungovat, RJ zlikviduje hlasku servis, ale v denniku zavad ostava. Toto su moje dohady, ako to je naozaj podla mna nevedia ani v citroen servisoch... ;)

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: sob 08. úno 2014 5:20:03 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1096
Bydliště: Frýdecko-Místecko
A jaká je teda ta "originální" závada, při které zůstane svítit "Servis" ? Mám diagnostiku krátce, takže jsem tohle ještě nediagnostikoval v moment té závady.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: sob 08. úno 2014 11:01:14 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Ked pozries na ten moj prispevok s obrazkom z diagnostiky uvidis tam dve chyby, jedna ma privlastok prechodna, a druha trvala. Prechodne chyby podla mna su tie ktore su odstranitelne majitelom vozidla, a nemaju vplyv na prevadzku a technicky stav vozidla, trvale su tie, ktore maju presne opacny charakter, a podla technikov maju tendenciu tam ostat stale. :D
Ale stane sa aj taka vec, ze mas trvalu zavadu, po urcitom case vypnes/zapnes zapalovanie a RJ zisti, ze chba tam uz nie je, a zlikviduje hlasku SERVIS, ale v denniku ostane zaznam.
Na tomto fore su aj mudrejsie hlavy, mozno to vysvetlia lepsie a spravne ak sa ja v svojich dohodoch mylim... ;)

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: úte 18. úno 2014 9:38:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. lis 2013 14:47:52
Příspěvky: 126
Ahojte.
Včera sa mi objavil ten istý problém.
Zbadal som v umývačke, že zrazu im funguje striekanie vody od spodu, čo v minulosti nešlo.
Nuž, vyšiel som z umývačky a pohoda a až po nákupe a pri štartovaní vyskočila hláška s pípnutím Suspension fault a Servis.
Chyba zostala do rána, bola hml vysoká vlhkosť s mrazom.
Jediné šťastie, že auto nekleslo, ako som to videl u chlapíka na youtube.
Prišiel som do práce (cca 30km), zaparkoval, zhasol auto a kompresor sa zopol a dofúkal vaky.
Pravdepodobne tá voda odtiekla.

Ale je jasné, že takto striekajúca voda do podvozku je podobne nebezpečná ako voda v motorovom priestore....Ale mohol Citrón dať varovanie ako je v motorovom priestore, že neumývať podvozok :-)

Moja otázka je, je nejaká možnosť zakonzervovať kompresor, aby sa tam nedostala vlhkosť ?
Najazdené mám 172 000km a ak sa to má drbkať, tak to radšej nechám kamošovi, aby vymenil pružiny za klasické, odstavím kompresor a bude pokoj.

_________________
C4GP Exclusive 2008, 1.6 HDi 110 FAP (DV6TED4), 1560cm3, BMP6, KEB - LAK NOCCIOLA


Naposledy upravil romcos dne stř 19. úno 2014 16:26:49, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: stř 19. úno 2014 11:37:10 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Ochranny kryt kompresora ma celkovo 3 otvory, cez jeden vchadzaju kable od RJ, cez druhy vedu hadicky ku vakom, treti je odtokovy. Dva prve uz mam utesnene ( vid. prispevok vyssie ), ten treti (odtokovy) som nechal tak ako je. Zatial bez hlasok, a mozno ak bude vonku trochu teplejsie, tak vyskusam umyt podvozok, pre zvedavost. V meste som nevynechavam ani jednu mlaku, zatial bez chyby :lol:

PS: V citroen servise povedali, ze ak ta hlaska zmizne sama, nemam to riesit...ako vzdy :oops:

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: stř 19. úno 2014 16:27:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. lis 2013 14:47:52
Příspěvky: 126
Oki, super. Díky za info.
Dá sa dostať ku kompresoru zvnútra auta, vľavo z kufra, alebo len zdola od podvozku ? Keď to chcem utesniť ?
Ďakujem

_________________
C4GP Exclusive 2008, 1.6 HDi 110 FAP (DV6TED4), 1560cm3, BMP6, KEB - LAK NOCCIOLA


Naposledy upravil Havlicek.Lukas dne stř 19. úno 2014 19:08:22, celkově upraveno 1
citace > viz pravidla fora !!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: čtv 20. úno 2014 10:20:11 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Nie. Kompresor je zaveseny odspodu, komplet. Potrebujes na zdvihak alebo jamu.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: čtv 20. úno 2014 10:35:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. lis 2013 14:47:52
Příspěvky: 126
Dík. Mrknem sa na to a aspoň už viem, že mám pred zdvihnutím auta zablokovať kompresor a vaky tlačidlom :-)
Lebo keď som bol prezúvať pred zimou, tak to chlapíci v autoservise nespravili....nevedeli ako ja som nevedel.

_________________
C4GP Exclusive 2008, 1.6 HDi 110 FAP (DV6TED4), 1560cm3, BMP6, KEB - LAK NOCCIOLA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: pát 21. úno 2014 13:13:11 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
A ako sa to blokuje, a naco?

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: pát 21. úno 2014 13:52:42 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1096
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Návod, strana 52:

AKTIVACE/DEAKTIVACE
Automatická korekce světlé výšky může být deaktivována:
- Stisknutím tlačítka B po dobu alespoň dvou sekund.
- Po zvukovém signálu uvolněte tlačítko. Deaktivace
je potvrzena rozsvícením kontrolky na tlačítku B.
Systém deaktivujte v následujících případech:
- provádění zásahů pod vozidlem,
- výměna kola,
- převážení vozidla na nákladním vozidle nebo na lodi.
Automatickou korekci světlé výšky opět aktivujete:
- Opětným stisknutím tlačítka B po dobu alespoň dvou
sekund.
- Po zvukovém signálu uvolněte tlačítko. Aktivace je
potvrzena zhasnutím kontrolky na tlačítku B.


V pneuservisu se jim 2x stalo, když to neudělali, že když auto spustili zpátky na zem, zadek si sedl na prdel a nechtěl se zvednout jednou i v kombinaci s tím, že se nechtělo auto ani odbrzdit. Když tu nápravu zablokuju, než auto zvednu a pak odblokuju po spuštění, nikdy se ten problém už neobjevil.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: sob 07. črc 2018 14:39:02 
Offline

Registrován: sob 27. srp 2011 8:16:57
Příspěvky: 9
Tak jsme dnes chcteli jet dnes do polska na dovcu a hned v praze po 15km suspension faulty, odtazen domu a po chvilce auto cajk a tak druhej pokus a pak azpo 120km znovu. Tak jsme se byli podivat v usti u zoo a pak cesta domů v poradku. C4 gramd 2.0hdi autorobot. Budu asi menit mechy, snad to bude tim. Nekdo s podobným problemem z okoli Prahy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: sob 07. črc 2018 15:34:35 
Offline

Registrován: sob 24. zář 2011 0:48:16
Příspěvky: 15
vlk_cl píše:
Tak jsme dnes chcteli jet dnes do polska na dovcu a hned v praze po 15km suspension faulty, odtazen domu a po chvilce auto cajk a tak druhej pokus a pak azpo 120km znovu. Tak jsme se byli podivat v usti u zoo a pak cesta domů v poradku. C4 gramd 2.0hdi autorobot. Budu asi menit mechy, snad to bude tim. Nekdo s podobným problemem z okoli Prahy?


Pokud ti auto nesedí dole a jede kompresor a nezvedá se, tak to měchy nebude. Spíše to bude ta horší varianta a to problém s kompresorem. Mě to dělalo vždy po jízdě v hustějším dešti, kdy bylo na silnici hodně vody. Podle technika tam měli nějaký problém ze vstupním filtrem. Ten měl špatný tvar a když se do krytu dostala voda, tak ji nasál a zvýšil se odběr, což způsobilo chybovou hlášku. U mě to nakonec skončilo výměnou kompresoru (caa 25k Kč). Naštěstí 14 dní před koncem záruky.

_________________
Citroën C4 Picasso 2.0i 16V BMP6, Exclusive 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: sob 07. črc 2018 15:42:48 
Offline

Registrován: sob 24. zář 2011 0:48:16
Příspěvky: 15
HonzaC píše:
V pneuservisu se jim 2x stalo, když to neudělali, že když auto spustili zpátky na zem, zadek si sedl na prdel a nechtěl se zvednout jednou i v kombinaci s tím, že se nechtělo auto ani odbrzdit. Když tu nápravu zablokuju, než auto zvednu a pak odblokuju po spuštění, nikdy se ten problém už neobjevil.


Stačí nechat nezaklapnutý kufr, nebo dveře a systém udržování světlé výšky je taky vyřazený i bez mačkání tlačítka v kufru.

_________________
Citroën C4 Picasso 2.0i 16V BMP6, Exclusive 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: sob 07. črc 2018 15:56:18 
Offline

Registrován: sob 27. srp 2011 8:16:57
Příspěvky: 9
martineams píše:
vlk_cl píše:
Tak jsme dnes chcteli jet dnes do polska na dovcu a hned v praze po 15km suspension faulty, odtazen domu a po chvilce auto cajk a tak druhej pokus a pak azpo 120km znovu. Tak jsme se byli podivat v usti u zoo a pak cesta domů v poradku. C4 gramd 2.0hdi autorobot. Budu asi menit mechy, snad to bude tim. Nekdo s podobným problemem z okoli Prahy?


Pokud ti auto nesedí dole a jede kompresor a nezvedá se, tak to měchy nebude. Spíše to bude ta horší varianta a to problém s kompresorem. Mě to dělalo vždy po jízdě v hustějším dešti, kdy bylo na silnici hodně vody. Podle technika tam měli nějaký problém ze vstupním filtrem. Ten měl špatný tvar a když se do krytu dostala voda, tak ji nasál a zvýšil se odběr, což způsobilo chybovou hlášku. U mě to nakonec skončilo výměnou kompresoru (caa 25k Kč). Naštěstí 14 dní před koncem záruky.

Bylo to asi následovně,jedeme a najednou hláška a auto šlo na dorazy dolů, po zastavení, kompresor nešel ani tlačítky, jen to zapípalo, ale kopresor nešel, pak odtah domu a složení auta. Po opětovném nastartování se auto samo dofouklo. podruhé a po cca 120km znovu., dojeli jsme na parkoviště a 2 hodiny stálo auto a kompresor nešel. popojeli jsme kousek, asi 1 km. Chvíli jsme stáli, 2x start, a zase se auto dofouklo. Šli jsem do zoo a po 2 hodinách dojeli bez problemu domu, vybalil jsem auto a potom spadla prdel na zem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Suspension faulty
PříspěvekNapsal: sob 07. črc 2018 16:30:12 
Offline

Registrován: sob 24. zář 2011 0:48:16
Příspěvky: 15
vlk_cl píše:
Tak jsme dnes chcteli jet dnes do polska na dovcu a hned v praze po 15km suspension faulty, odtazen domu a po chvilce auto cajk a tak druhej pokus a pak azpo 120km znovu. Tak jsme se byli podivat v usti u zoo a pak cesta domů v poradku. C4 gramd 2.0hdi autorobot. Budu asi menit mechy, snad to bude tim. Nekdo s podobným problemem z okoli Prahy?


To je zajímavá kombinace. Nevím, popíšu ten můj průběh než jsem měnil měchy. S utíkajícím měchem jsem jezdil skoro 14 dní. Neměli místo v servisu a já jsem potřeboval jezdit. Mě to utíkalo jen v určité poloze, která byla níže než ta normální, ono to utíkalo i v té normální, ale o poznání mnohem méně, což dokázal kompresor občasným dofukováním doplňovat. Takže když jsem třeba vezl kolegy na oběd tak jsem musel nejdříve nasednout sám, nastartovat nechat auto dofouknout a pak nastupovali jeden po druhém. Pak jsem na to měl vychytané v podobě špalíku, který jsem strkal pod tažné, (to jsem dával hlavně v garáži a při parkování), takže mě auto nekleslo pod tu kritickou mez. A když už to bylo dole, tak jsem si pomáhal heverem. Během těch dvou týdnů se mi dvakrát stalo že mě během jízdy auto spadlo až dolů, ale to bylo na hrbolech vždy když se více zhouplo a utekl tlak z měchů. To jsem musel zastavit a povolat hever do služby.

Ale co chci říct, že vždy po zavření dveří, kompresor běžel a buď se pokoušel nějakou dobu dofukovat, nebo to zvládl do-fouknout, když jsem to měl vzadu heverem přizvedlé. Mám pocit že když to hodilo hlášku tak pak se mu nechtělo. To jsem musel několikrát nastartovat. Ale to už si nepamatuji přesně.

Tady je odkaz na video kde je postup výměny měchů. https://www.youtube.com/watch?v=kIxCzE1rXcA

_________________
Citroën C4 Picasso 2.0i 16V BMP6, Exclusive 2007


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz