Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Branuv Kaktusik - Citroen plny prekvapeni




Právě je pon 24. zář 2018 0:37:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 03. srp 2018 22:18:35 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Zdravim

Som tu novy clen. Som vlastnik stareho Hyundai a za chvilu aj noveho C4 cactus. Prevedenie : 81 kW, feel edition+aut. klima+rez. koleso.
Dnes som bol pozriet objednany voz na predajni. Prve prekvapenie 6 stupnova prevodovka namiesto objednanej 5 stupnovej. Tak aspon nebudem tolko smradit ked tam je pridany casticovy filter.
Druhe prekvapenie: Isli sme pozriet ci tam dali aut.klimu. Nastartovali sme a motor hucal dost vela a po chvili(30s) prestal, medzitim sme zapli klimu a preto asi nedoslo k aut. vypnutiu motora.
Predajca to zvalil na klimu, ale podla mna to hucal motor. Mate nejake vysvetlenie?

Dik

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen plny prekvapeni
PříspěvekNapsal: pát 10. srp 2018 22:36:48 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Zdravim
Auto uz je doma a uz som podobny prejav nepozoroval. Motor je tichy na volnobeh.
Zatial cakam na papiere aby som to prihlasil buduci tyzden.
Predajca ma sokoval ked mi nechcel uznat essential drive ktora bola v maji gratis. Vraj teraz uz nie je pre ten model platna. Ale nakoniec som ho presvedcil.
Prve skusenosti z prvej jazdy s 6.st. manualom: dynamika myslim horsia ako 5.stup. verzia. Dost preposilovane riadenie v meste. Da sa to prestavit?
Tankoval som tam evo95 na slovnaftke. V knizkach od predajcu je natural 95. Na viecku je len nalepka E5, E10 cize obsah etanolu.
Pozeral som na motor. Filter je zo spodu vedla olejovej vane. Vymenu oleja teda zvladnem. Ziadny kryt odspodu motora. Macky budu mat pelech. Ziarovky asi tiez vymenim nakolko tam je miesto pre ruku.

Tak zatial...

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen plny prekvapeni
PříspěvekNapsal: pát 17. srp 2018 22:19:48 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Nazdar
Tak po tyzdni jazdenia mam nejake informacie. Obcas sa neviem pri zaradeni dvojky rozbehnut. Niekedy to je plynule niekedy to poskakuje. Este jedno prekvapenie. Kolesa boli nafukane cez 3 atm. Strasne to buchalo na priecnych nerovnostiach. Stacilo to odpustit a to je uz nieco ine na nerovnostiach.
Motor takmer nepocut, len ked na to slapnem. Dynamiku to ma slusnu.

Tak zatial...

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen plny prekvapeni
PříspěvekNapsal: ned 02. zář 2018 20:25:12 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Zdravim

Postrehol niekdo ze pri rozbiehani a po zaradeni trojky nieco cvakne, ako ked nejaka kovova tycka o nieco cinkne. Hlavne zo studenym motorom.
Daju sa kupit nejake orginalne clony na zadne skla?

Tak zatial..

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen plny prekvapeni
PříspěvekNapsal: čtv 06. zář 2018 16:39:12 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 121
Tak tá vítame...prv odporúčam. Správ či v sekcii Garáž novú tému na svoje auto a tam pridávajú svoje postrehy....inak mám ten motor, pri zapnutí klímy tiež vydáva celé auto také divné zvuky, ale nevšímam si to, asi hučí klimakompresor...asi tu bude málo ľudí s takým autom a aj motorom, takže k prevodovke sa ťažšie vyjadriť

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 06. zář 2018 18:18:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6488
Bydliště: Kolín
sem si s dovolenim presunul :P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2018 12:38:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2497
Bydliště: Ústí nad Labem
Ahoj,tak předně vítej ve vybrané společnosti majitelů vozů Citroen.:D Tedy musím říct,že kdyby mi někdo předal nové auto s nahuštěnými pneu na skladovou hodnotu,tak ho kopnu špičatou botou do zádele. :evil: Ty už máš nový model,proto 6-ti kvalt,bo EURO 6.2 a ze stejného důvodu tam budeš mít nejspíš filtr pevných částic.Na tu šestku rovnou zapomeňte,pokud nelítáš po dálnici 150/h,jinak budeš mít brzo problém s karbonem,protože budeš jezdit s podtočeným motorem.Co se týče od kliky,tak já slyším pouze ventilátor,nic víc.K převodovce ti nic nenapíšu,mám starý dobrý pětikvalt.A clony na páté a zadní dveře samozřejmě objednáš v doplňcích.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2018 22:05:50 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Nazdar
Uz som myslel ze sa nikto neozve. Dakujem za privitanie. Dufam ze tu najdem normal ludi. Na hyundai fore som stretol dost ludi co si liecili svoje ego.

Predajcovia a tvrde kolesa. Nikto neni dokonaly ale mali by sa aspon poucit z chyb. Ja som ich na to upozornil. Predavaju prve auto? Nie.

Sestka a dialnica. Jazdim sestkou na tempomat a cca 115km/h. Pri patke trochu pocut motor. Ako hovori moj svokor, motor nema byt pocut ako sa trapi. Motor pocut samozrejme aj na sestke ak treba zrychlit napr. do kopca. Skoda ze nevidim otacky.

Este jedna otazka na puretech expertov. Dochladzuje sa turbo po vypnuti zapalovani?

Tak zatial..

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2018 22:53:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2497
Bydliště: Ústí nad Labem
Dnes se záměrně dělají tzv. dlouhé kvality,takže u mého stroje 90 km/h na 5ku motor točí cca 2000 ot/min,což je hnus.On to také motor dává najevo hrubým chodem,takže jakmile začne stoupání řadíme čtyřku,ale spíše jezdím 100.Na dálnici pak ve 130 ot cca 2500,ideál 140-150 a ot 3000.Motor nijak zvlášť neslyším,ale to bude kvalitním olejem.Předepsanou břečku jsem měl pouze v záběhu a teď tam půjde na zimu k vůli záruce a také téměř nejezdím po dálnici,takže to zvládne.A ještě co se týče rozjezdu,je tam dvojhmota kvůli krouťáku a má to takový kostrbatý chod.Chce to víc plynu a srovná se to.
P.S.Turbo se dochlazuje,ale není od věci po ostřejší jízdě mu schází motor běžet 10 sekund na volnoběh.Do ostré jízdy se nepočítá 115 km/h na šestku. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2018 23:34:47 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Nazdar

To je dost podtocene nakolko som pred kupou vyskusal vela znaciek a pri 130 km ukazoval otackomer okolo 3000 otacok na sestku. Asi budem podradovat do kopca na dialnici.
Pri rozjazde musim nechat spojku preklzovat chvilku po zaradeni stupna ( noha len trochu uvolni spojku a drzi)a potom po pusteni spojky to trochu cukne. To plati pre nizsie stupne.

Teraz davali test c3 na prime. Cactus c4 vychadza z c3? Je to vlastne c3 kombi?

tak zatial..

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 08. zář 2018 1:37:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2497
Bydliště: Ústí nad Labem
Já sice jiné značky nezkoušel,nicméně např. Fabie to má úplně stejně Ono to souvisí i s maximálnou,Cactus má 190 a dál tě nepustí omezovač.To jak popisuješ rozjezd,je přesně rok čem jsem psal.Ano,Cactus je postaven na prodloužené verzi C3(stejně jako C3 Picasso)+některé dílce s platformy C4P .C3 Aircross je na tom stejně.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 09. zář 2018 14:40:09 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Nazdar

C4 ma vacsie odskoky blatnikov oproti C3. Povedal by som ze sa take bezne nevidi na inych autach. Suvisi to asi s novymi tlmicmi s progresivnymi dorazmi. Auto pri vacsej rychlosti posobi na mna ako keby malo nejaky velky zotrvacnik-hmotu na podvozku ktory ho aktivne pridrziava k vozovke. To je moj pocit pri jazde na zvrasnenej okreske.

Dlho som patral po otackach a na odkaze dole su grafy. Platia pre 6stupnovu aut. prevodovku. Asi to je podobne aj u 6 stup man.prevodovku.

Pre 2500 otacok su nasledovne rychlosti >
3 50km/h
4 70lm/h
5 90km/h
6 120km/h

Pre 3000 otacok su nasledovne rychlosti >
3 62km/h
4 82lm/h
5 112km/h
6 142km/h

Mozno to bude zaujimave poozeranie na nedelne popoludnie, alebo to uz mate napozerane. :geek:


Tak zatial..





http://www.automobile-catalog.com/perfo ... _eat6.html

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13. zář 2018 10:03:32 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Nazdar

Olej v motore sa meria pri teplom alebo studenom motore ? Meral som vcera pri teplom motore a je cez. Motor som nechal odstat ale svietilo slnko na kapotu tak motor bol stale teply (60-70 C).

Dakujem

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13. zář 2018 12:26:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2497
Bydliště: Ústí nad Labem
Samozřejmě studený,dá se i teplý,ale musíš ho nechat ztéct a stát na rovině.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13. zář 2018 19:53:23 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Nazdar

Zmeral som olej pri studenom motore a je to cez maximum. Je to zaolejovane az po zatku na odmerke(1cm cez maximum) Ako to mate vy ostatni?
Uz som to aj prehnal cez servis. Vraj je tam 2 deci naviac a nebudu odlievat, je to v zaruke!!!
Auto ma najazdene zatial 1700km.

Dakujem

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz