Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Picasso LPG




Právě je úte 22. říj 2019 11:01:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 26. dub 2019 22:59:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 536
Takže servis LPG...seřízení, svíce Denso IKH, benzin vstřikovače, teplotní čidlo. projev lepší po všech stránkách, ale...zjištěn nízký tlak v palivovém systému. po přidání plynu za studena klesá tlak více, než by měl udajně dle mechanika. Prý nejspíš přidřené palivové čerpadlo. No položka to není hrozná a už je objednáno, ale horší to bude s demontáží a montáží obou nádrží. Dám pak vědět.

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG LandiRenzo, BMP6, 2008
Eurogas šel do...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: sob 27. dub 2019 23:41:20 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 43
Určitě dej vědět. My už jsme na to trochu rezignovali a teď s tím neduhem učím fungovat matku, jejíž auto to je. Ale pokud bys to vyřešil, byl bys spasitel a určitě nejen pro mě.

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 20. kvě 2019 23:00:39 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 43
kuntík píše:
Takže servis LPG...seřízení, svíce Denso IKH, benzin vstřikovače, teplotní čidlo. projev lepší po všech stránkách, ale...zjištěn nízký tlak v palivovém systému. po přidání plynu za studena klesá tlak více, než by měl udajně dle mechanika. Prý nejspíš přidřené palivové čerpadlo. No položka to není hrozná a už je objednáno, ale horší to bude s demontáží a montáží obou nádrží. Dám pak vědět.


Tak jak? ;) Už je to skoro měsíc. Pomohlo to? Nám to po výměně rozvodů šlape zase o kousek líp, ale cuká bohužel furt :( Ale už jsme s tím smířeni :D
To co jsi psal jinak fakt dává smysl. Když to jede na benzín, cuká. Když se to v zimě (kdy je cukání nejbolestivější) z benzínu přepne na plyn, tak okamžitě cukat přestane. Proto se mi jeví jako docela logické, že problém by mohl být někde na strašně dodávání benzínu do motoru.

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: úte 21. kvě 2019 22:06:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 536
Zatím nic, čerpadlo mám hozený v kufru, ale už budu muset s tím něco udělat.

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG LandiRenzo, BMP6, 2008
Eurogas šel do...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: úte 21. kvě 2019 23:45:29 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 43
Já jsem měl dnes ráno blbou náladu, tak jsem se na to auto nas*al a za studena jsem to hodně prošlápl a nechoval se k tomu ohleduplně. Najdnou mi to hodilo Antipollution faulty, ale jelo to dál. Dojel jsem kam jsem potřeboval (cca 3km) a odstavil to. Okolo 12h to ještě furt řvalo Antipollution system faulty, ale furt to jelo. Odpoledne jsem s tím zase jezdil a nic, ticho po pěšíně. Večer taky nic. Podařilo se mi připojit diagnostiku a prý P1336, tedy snímač otáčet na klikové hřídeli. Někde se ještě píše, že ten chybový kód taky znamená "příliš nízké otáčky", což by dávalo naprosto perfektní smysl, protože to je přesně to, co se při studených startech děje. Uvidím, jak zítra. Snad to taky souvisí jen s tímto nešvarem :D
EDIT: Byla to vlhkost na kontantech v oblasti snímače otáček v převodovce. Takže planý poplach :D

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz