Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Topení vs. chlazení




Právě je sob 21. zář 2019 21:42:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Topení vs. chlazení
PříspěvekNapsal: čtv 02. kvě 2013 8:45:36 
Offline

Registrován: čtv 24. led 2013 22:44:20
Příspěvky: 8
Tak po zimě zase překvápko.Možná to nic hroznýho nebude ale fakt nevim tak se ptám. Přes zimu sem v autě jen topil ale teď začalo být teplo a já si tak vyjedu a nastavím teplotu na minimum a z ofuků jde vzduch o venkovní teplotě. Prostě to nechce chladit. Kde může být krpa?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Topení vs. chlazení
PříspěvekNapsal: čtv 02. kvě 2013 10:11:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6703
Bydliště: Kolín
a klima ti po zime klimuje ??

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Topení vs. chlazení
PříspěvekNapsal: čtv 02. kvě 2013 12:47:51 
Offline

Registrován: čtv 24. led 2013 22:44:20
Příspěvky: 8
Právě že ta klima nechce klimovat :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Topení vs. chlazení
PříspěvekNapsal: čtv 02. kvě 2013 13:06:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6703
Bydliště: Kolín
tak doufam ze si asi pochopil co musis ted udelat :oops:

pro mene chapave :
zajet do klima servisu a nechat skontrolovat klima okruh jestli je v nem dostatecne mnozstvi chladiva, popripade jestli neni po zime poskozeny klima chladic

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Topení vs. chlazení
PříspěvekNapsal: čtv 02. kvě 2013 16:37:11 
Offline

Registrován: čtv 24. led 2013 22:44:20
Příspěvky: 8
Na tohle sem myslel samozřejmě taky, jen sem spíš doufal že to bude třeba nějaká sranda kterou bych si udělal sám doma,nebo nějaká standardní blbost elektroniky po zimě která se jen vyresetuje. Takže návštěva servisu. Každopádně dík.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Topení vs. chlazení
PříspěvekNapsal: čtv 02. kvě 2013 17:46:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6703
Bydliště: Kolín
no muzes, maximalne skontrolovat pojistku a pak dloubnout sroubovakem do ventilku na klima trubce, pokud se z ventilku nic neupusti je klima prazdna

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Topení vs. chlazení
PříspěvekNapsal: čtv 02. kvě 2013 19:43:00 
Offline

Registrován: čtv 24. led 2013 22:44:20
Příspěvky: 8
A že su takový jelito, kde je ten ventilek? No ne že bych byl jelito ale teprve se seznamuju s motorem a se vším okolo. Filda to není :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Topení vs. chlazení
PříspěvekNapsal: čtv 02. kvě 2013 19:46:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6703
Bydliště: Kolín
jo tak to nevim musis jit po klima potrubi a bude tam cerna cepicka a pod nim ventilek

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Topení vs. chlazení
PříspěvekNapsal: čtv 02. kvě 2013 22:22:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Takhle nic nezjistí. Může tam být jenom malý tlak a kompresor nesepne. To sice ventilkem odfoukne, ale nedá se poznat, jestli je to dost nebo už málo. Jediný řešení je zajet na plničku a nechat odsát, natlakovat barvivem, zjistit tím těsnost a nechat znova doplnit, popřípadě netěsnost odstranit a potom doplnit. C5 má choulostivý chladič klimy a ten pod motorkem sahary hodně koroduje. Jakoby tam byl elektrický článek. Tam často prorezne a chladivo uteče. Čidlo tlaku zjistí nízký tlak a nedovolí spuštění kompresoru. Aby se nezadřel chodem na sucho.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Topení vs. chlazení
PříspěvekNapsal: čtv 02. kvě 2013 22:37:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6703
Bydliště: Kolín
jo to je pravda, tohle byl jen nastrel kdyby byla uplne sucha

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz