Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - nové odpružení , návrat létajícího koberce ?




Právě je pát 19. říj 2018 20:57:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 04. čer 2016 10:42:15 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 11:12:54
Příspěvky: 88
http://automobile.challenges.fr/dossiers/20160531.LQA8210/suspension-le-mythique-confort-citroen-est-de-retour.html
http://news.autojournal.fr/news/1505213/Citro%C3%ABn-concept-confort-innovation-suspension?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&utm_campaign=Echobox&utm_term=Autofeed#link_time=1464882410

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

ve zkratce :

+ dodatečný hydraulický tlumič na konci pružiny (třístupňový systém s plynulým přechodem)
+ může být v nabídce pro všechny modely značky včetně malých aut !
+ lepší korekce příčných a podélnách náklonů ( možno použít méně tuhé zkrutné stabilizátory = větší komfort )
+ velice flexibilní nastavení tlumiče ( 1 měkký a dva tvrdé módy )
+ frekvence odpružení okolo 1,2 Hz ( původní DS odpružení 1Hz, C5 hydractive soft 1,1Hz )
+ potlačení nerovností vozovky a příčných přejezdů signifikantně
+ nízká cena
+ nízká hmotnost (oproti hydractive)
+ pasivní systém ( žádná elektronika )
+ prototyp odpružení testován na C4 Cactus

- není možná změna světlé výšky
- není možné manuálně měnit tuhost odpružení
- na Citroen možná až příliš jednoduché řešení

tentýž systém i v nové C3 ? http://www.largus.fr/actualite-automobi ... 82389.html

_________________
Citroen C5 2,0HDi 100kW automat r.v.2007 Navi RT4 Hydractive III+


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 04. čer 2016 22:05:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Posobi to zaujimavo, ale nemozem si pomoct, Hydractive je Hydractive. No uvidime az v praxi. Ale taka moznost volby tuhosti podvozka by nebola na skodu.

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2016 12:40:06 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 11:12:54
Příspěvky: 88
nechci nijak snižovat výhody nového odpružení, ale v podstatě to představuje pořádný plivanec na všechny historické technické vynálezy Citroenu v oblasti odpružení a coby technického inovátora.Tím textem popisujícím výhody nového tlumiče zároveň bagatelizují výhody hydropneumatického odpružení a také jiných systémů ( např. pneumatických či s elektronicky řízenými tlumiči ostatních výrobců ) :?

V podstatě se nám snaží naznačit , že všichni ostatní co věnují výrazné finanční prostředky do vývoje lepších podvozků jsou pitomci, protože frantíci dokázali během dvou let sfouknout tohle "zázračné" odpružení, které jak sami tvrdí je lepší než většina elektronicky řízených systémů a je stejně dobré jako hydropneumatika a to všechno bez elektroniky jako úplně pasivní systém ;)

Jako chápu, že marketing se musí snažit kupující přesvědčit o tom, že tyhle "zázračné podvozky" budou stejně dobré jako hydractive (když už tenhle geniální systém odpružení ti pitomci zrušili ), ale občas by se měli chytit za nos, protože poslední dobou si pěkně kálejí do vlastních úst :roll:

_________________
Citroen C5 2,0HDi 100kW automat r.v.2007 Navi RT4 Hydractive III+


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2016 14:00:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Je to ako pises, ale ten pluvanec predstavuj cela novodoba filozofia znacky a aj vsetky jej buduce modely v kratkej dobe: technicky obycajne, kopirujuce vacsinu, v tom lepsom pripade ponukajuce technologicke prvky, ako ostatne znacky (hura, dorazil system sledovania unavy vodica do C4 Picassa, mozno zbytocnost, no inde existuje uz 10 rokov, napriklad). Ale nic vynimocne, nic odlisne (ak nepocitam design a la C4 Cactus), nic prevratne a jedinecne, coho by bol Citroen hoden. DS tiez ziadna vyhra momentalne nie je. Ani tie modely pre Cinu. A ak sa aj nieco nove v koncerne objavi, dostane to Peugeot, vid novy 3008. Chapem, udajne tazke casy a uspora financii robia svoje, ale mam pocit, ze az privelmi okato tlaci koncern znacku Citroen na chvost, co si urcite nezasluzi. A jedinym sposobom, akym je dnes znacka schopna na to "odpovedat", je oblbovanie zakaznikov prostrednictvom svojich skolenych predajcov v zmysle: Be different, feel good... ibaze v znacke zabudli na to, co ju volakedy tou odlisnou robilo. Kde su modely strednej a vyssej strednej triedy? Co tak velky van alebo kombi C4? Schopne a dostupne SUV? Plnohodnotny system 4x4? ... Ved na co udavat trend a ponukat ludom, co si ziadaju, ked sa da "cikat proti vetru". Toto nove pruzenie je toho dalsim dokazom...

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 07. čer 2016 7:48:33 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 11:12:54
Příspěvky: 88
bohužel je to tak, je to "svatokrádež" provedená přímo za bílého dne a ti co ji páchají se za to ani nestydí..... :roll:

_________________
Citroen C5 2,0HDi 100kW automat r.v.2007 Navi RT4 Hydractive III+


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz