Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Elektronika - závady




Právě je úte 17. črc 2018 2:12:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: ned 03. pro 2017 19:57:38 
Offline

Registrován: stř 01. říj 2014 19:21:15
Příspěvky: 39
Tak se mi asi 14 dnů po výměně přední potkávací H7 žárovky začalo nepravidelně objevovat hlášení "SERVICE" a "vyměňte poškozenou žárovku". Přitom všechny žárovky svítí a během 10 km se to rozsvítí a zase po chvíli zhasne třeba 10x. Do toho se mi asi 2x stalo, že nešlo dálkáčem zamknout auto, musel jsem znovu nastartovat a vypnout motor, pak to už šlo. Taky mi to sem tam hlásí, že klíč nebyl nalezen a přitom při otevření dveří auto řve, že mám klíč vyndat ze čtečky. Stáří vozu 3,5 roku, a začalo to s prvními mrazy. Kde by asi tak mohla být závada a zda to nějak opravím sám, nebo musím do servisu??? Díky za každou radu

_________________
Grand C4 Picasso 1.6 VTI 120 Intensive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: ned 03. pro 2017 23:51:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 16. črc 2012 21:43:42
Příspěvky: 223
Doporučil bych servis...tipuju to na nějaký konektor, kde se dostala vlhkost a následná koroze...sice si to nechají zaplatit, ale závadu musí odstranit. Sám bych zkusil vyčistit a znovu nasadit ten konektor na té vyměněné žárovce.
A co tam vůbec dali za žárovku? Tu bych taky zkusil zkontrolovat a ev. vyměnit za nějakou značkovou (Osram, Philips...) a ne levnou Made in Poland, jak se s oblibou činí. Mám s tím své zkušenosti!

_________________
C4 GRAND Picasso Intensive+ 1,6HDi 2015 manuál
dříve C4 GRAND Picasso 1,6HDi 2008 manuál


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: pon 04. pro 2017 11:52:25 
Offline

Registrován: stř 01. říj 2014 19:21:15
Příspěvky: 39
Žárovku jsem dával tu, co byla v servisní krabičce dodané spolu s vozem, tedy asi origo Citroen. Jak říkám, vše svítí, ale tváří se, jakoby ne. Zvláštní, že to dělá i když zapnu jenom LED pásky - denní svícení, tedy bez žárovek, tak to po mě chce výměnu žárovky. Taky bych to tipoval na nějaký konektor, zkusím vyndat a znovu nasadit a uvidíme.

_________________
Grand C4 Picasso 1.6 VTI 120 Intensive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: stř 06. pro 2017 13:44:30 
Offline

Registrován: pát 13. úno 2015 9:22:09
Příspěvky: 20
Bydliště: smržice
já mám auto stejně staré jako ty a stávalo se mi to už minulou zimu, že mi nešlo občas zamknout, většinou, když mrzlo.....pak se mi to stalo i v létě a tak jsem začal používat druhý klič a od té doby klid.....
tak že by baterka v klíčku? taky už mi klč párkrát spadnul na zem, tak možná nějaký kontakt?
sám nevím, zatím jsem to neřešil, jezdím na druhý klíč...... ;)

_________________
c4 picasso 1,6ehdi 2014
xsara break 2,0hdi 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: stř 06. pro 2017 13:57:47 
Offline

Registrován: stř 01. říj 2014 19:21:15
Příspěvky: 39
Tak jsem dneska chytil nerva a koupil nové žárovky Osram - 2 ks a obě vyměnil, s tím, že by to snad mohlo být tím, že je jedna nová a druhá stará a každá má jiný odběr. Žárovky stály 499,- peněz a vypadají a svítí krásně, uvidíme. Zajímavé je, že původní žárovka byla pěkná, čistá s černým vrchlíkem. Ta nový, vyměněná, která je v autě asi 14 dnů a byla ze servisní krabičky dodané s autem, měla vrchlík růžový, i když původně byl černý, a byla celá nafouklá, rozteklá a začouzená včetně kontaktů. Snad se mi to povedlo opravit a závada byla jen v té nekvalitní žárovce, uvidíme. To s baterkou v klíči mě napadlo taky. Uvidíme časem a asi dojde na výměnu klíče, přece jen je starý přes tři roky a asi by chtěl taky vyměnit baterku.

_________________
Grand C4 Picasso 1.6 VTI 120 Intensive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: stř 06. pro 2017 16:49:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 179
na canbusu tohle delaly zarovky, ktery byly pred smrti... jak obrysovky, tak potkavacky, nebo zhusta v zadnich svetlech... zarovka plne svitila, nebyl tam zadny pokles jasu, ale po cca tydnu od vyskoceni hlasky praskla, nebo prestala svitit... asi hodne citliva detekce ;-) u nas auto se zacatkem mrazu jednou neslo ani nastartovat (klicek v sochtliku)... odemykani je bezny, ze nejde (zvlastni bylo, ze pres RFID to otevrit slo)... v servisu prehravali cca tyden zpet jednotky a od te doby pravda zatim nic (menili nejaky kondenzator na S&S, nevim, estli to je spojeny)

_________________
C4GP technospace bHDi 88 EAT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: úte 09. led 2018 6:35:20 
Offline

Registrován: stř 01. říj 2014 19:21:15
Příspěvky: 39
Nebudu zakládat další téma, ale mám další dotaz. Dá se nabíjet autobaterie tak, abych jí nemusel vyndávat z auta? Neudělá to nic s elektronikou? Protože, jak jsem na to koukal, tak vyndat baterií z technospaceu je nadlidský výkon. Je to celé zadeklované a musel bych rozebrat půl auta. Jde mi o to, zda mohu připojit "chytrou" nabíječku přímo na baterií a nabíjet jí v autě, nebo musím baterku odpojit a vyndat, případně odpojit třeba jen + apod. Dík

_________________
Grand C4 Picasso 1.6 VTI 120 Intensive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: úte 09. led 2018 8:46:47 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1064
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Nemám sice technospace, ale předchozí generaci, ale baterii nabíjím v autě. Už jsem ji nabíjel i s připojenou i odpojenou. Nikdy se nic nestalo. Jen dnes už vždy odpojím + pól. Ten druhý není přístupný, takže ten nechávám připojen. Důvod je ten, že když baterii nabíjím a je připojena oběma póly, nabíjení nikdy neskončí. Nabíjí to pak pořád. Takže proto odpojují plusový pól.

A ještě jedna věc, nabíječku připojuji plusovým pólem na baterii a mínusový někam na kostru auta. Pod kapotou je na to dokonce šroub, na to připojení mínus pólu. Podle mne bude i u technospacu.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: úte 09. led 2018 15:16:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 179
nevim, jak to bude u techto aut, ale udrzovacim proudem se dala nabijet baterka i pres CL dobijec... zalezi, estli tam bude jednosmerna dioda, nebo to projde pres pojistky...

_________________
C4GP technospace bHDi 88 EAT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: čtv 11. led 2018 21:13:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1081
...bacha,je tam AGM baterka...nabíječka vždy s elektronikou,,,chytrá nabíječka,,,baterka ven nemusí,odpojování neni nutné ale neuškodí. ;)

_________________
Tesla X P90D AWD Bílá Perleť ... služebka.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6 - Červená Lucifer-prodan
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-prodan.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: pát 12. led 2018 12:04:46 
Offline

Registrován: stř 01. říj 2014 19:21:15
Příspěvky: 39
Supr, děkuji za rady. V podstatě se všichni shodují na tom, že baterka z auta nemusí, většinou je doporučováno odpojení + konektoru z baterie. Samozřejmě je - schované, proto je na plechu vyveden - pól v podobě kolíku. Odpoledne to zkusím nabít v autě a pak dám vědět, jak to dopadlo.

_________________
Grand C4 Picasso 1.6 VTI 120 Intensive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: úte 16. led 2018 16:18:40 
Offline

Registrován: stř 01. říj 2014 19:21:15
Příspěvky: 39
Tak jsem to o víkendu nabil. Od baterky jsem odpojil jen + konektor a připojil na něj nabíječku. Mínus bylo na plechu vedle baterky. Nabití trvalo asi 8 hodin, než se nabíječka přepla do udržovacího módu. Poté jsem to všechno odpojil a připojil + na baterku. AUto je plně funkční, nic mu není, akorát jsem musel nastavit znovu čas a datum :)

_________________
Grand C4 Picasso 1.6 VTI 120 Intensive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: úte 16. led 2018 21:21:51 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1064
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Jo, datum a cas se vzdy resetne :) na to jsem zapomnel, ale nepovazoval jsem to za dulezite. Neco jineho by bylo zablokovani radia, to se ale zde pri odpojeni baterie nedeje.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: stř 17. led 2018 19:25:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1081
...dit se ani nemůže,radio je vázáno na VINko auta a to je zadáno ve flash paměti radia. ;)

_________________
Tesla X P90D AWD Bílá Perleť ... služebka.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6 - Červená Lucifer-prodan
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-prodan.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Elektronika - závady
PříspěvekNapsal: pát 26. led 2018 16:03:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. lis 2014 18:23:51
Příspěvky: 96
Bydliště: Jičín
Ahoj všem,
ohledně těch klíčků, kdy nejde zamknout / odemknout auto. Dělalo mi to totéž a i na náhradní klíč. Vyměnil jsem baterie a dále OK. Auto mám 3,5 roku a bůhví jak dlouho ty původní baterie byly v ovladači před tím. Jsou tam obyč. velké pecky, které se dají koupit kdekoliv. Já je mám např. z Tesca od Varty.

_________________
Citroën C4 Picasso, 1,6 VTi 88kW, r.v. 2013
Ford C-Max, 1,6 TDCi 66kW, r.v. 2007 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz