Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Úbytek chladící kapaliny




Právě je stř 21. lis 2018 8:12:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: pon 25. lis 2013 18:02:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6539
Bydliště: Kolín
cca 6-7 litru mela by byt citronove zluta to je standartni barva u citroenu

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: pon 25. lis 2013 18:06:50 
Offline

Registrován: ned 04. srp 2013 11:17:41
Příspěvky: 41
Lehce nažloutlá je. Bohužel ty usazeniny nevidím. Nechám to na lidech, co se tím živí. Já to nevyřeším.

I přesto, děkuji!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: pát 29. lis 2013 15:26:52 
Offline

Registrován: pát 29. lis 2013 15:05:06
Příspěvky: 4
Ahoj. Tak ak dobre čítam tak voda v chladiči ma byť citrónové žltá !? Alebo je to v každom aute inak ? Ja som mal vo svojej C4 žlto oranžovú a keď som bol v citroene tak mi dali tmavo modrú a povedali že dôležite sú tie normy a nie farba. Ma niekto s tým skúsenosti, po prípade čo sa môže stať ak sa to zmieša alebo zmiešalo ? Ďakujem ,, :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: pát 29. lis 2013 19:16:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6539
Bydliště: Kolín
jo dulezite jsou normy
barva je jen marketingova ale citroen co pouziva ma citronove zlutou (zlutou - nahnedlou) proste cokoliv modreho nebo ruzoveho je to same jen jina znacka :lol:

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: sob 30. lis 2013 14:24:39 
Offline

Registrován: pon 22. črc 2013 18:16:02
Příspěvky: 11
Stene píše:
Vyřeil už někdo problém s úbytkem chladící kapaliny? Mému citroenu se za 5000 km "vypařila" celá nádobka na kapalinu.. :-/

Asi ne, jak vyplývá z tohoto i jiných fór. Já mám v současné době úbytek cca 1 cm na 5000 ujetých km.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: pon 02. pro 2013 19:27:00 
Offline

Registrován: ned 04. srp 2013 11:17:41
Příspěvky: 41
To jsi na tom dobře.. Já po 5000km dolévám 3/4 chladící nádobky.. Zítra jdu za servisákem. O zkušenost se podělím..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: úte 03. pro 2013 19:28:20 
Offline

Registrován: pon 22. črc 2013 18:16:02
Příspěvky: 11
Stene píše:
To jsi na tom dobře.. Já po 5000km dolévám 3/4 chladící nádobky.. Zítra jdu za servisákem. O zkušenost se podělím..

To je otázka, jestli jsem já a mně podobní na tom lépe než ty. Nám již servismani problém řešili - natlakováním systému - únik nezjistili , tak preventivně vyměnili vodní pumpu (původní s plastovým tělem nahradili pumpou s kovovým tělem). U Tebe je šance, že při větším úniku zádrhel objeví. V každém případě jsem zvědavý na výsledek. Jinak prosím Tě zkus zjistit skutečné datum výroby (kód ORGA) - do dekodéru zadáš číslo, které se nachází na nálepce levých předních dveří - v šedém poli vedle údajů o tlaku huštění pneumatik ( sedmimístné číslo , v mém případě 1302088). Do dekodéru však zadáš jen prvních 5 čísel ! (http://www.cats-citroen.net/citroen/organumber.html)
Já mám auto vyrobené 2.7.2013 , kolega Ago (rovněž úbytek kapaliny) o pár dní později. Napadá mi totiž myšlenka na zádrhel aut ze stejné série.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: úte 03. pro 2013 22:20:01 
Offline

Registrován: ned 04. srp 2013 11:17:41
Příspěvky: 41
Tak je to pumpou. Příští týden budu měnit za pumpu s kovovým tělem

K autu se mi letět nechce, ale datum výroby bude cca 2011.. Přesně bych to musel zjistit, ale to asi nebude nutný, když je to dva roky od sebe..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: čtv 05. pro 2013 11:46:45 
Offline

Registrován: čtv 24. led 2013 15:42:36
Příspěvky: 117
Bydliště: Západní Čechy
Vasek125 - a pomohla vymena pumpy? Abych se kdyz tak objednal taky kdyz uz mi budou menit silentblok motoru a rovnat volant? :evil:

_________________
Citroen C4 2012, 1.6 VTi 120k, Hnědá Hickory
Selection, 09/2012


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: čtv 05. pro 2013 14:03:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6539
Bydliště: Kolín
cca 5-6 litru

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: čtv 05. pro 2013 18:28:08 
Offline

Registrován: pon 22. črc 2013 18:16:02
Příspěvky: 11
sector píše:
Vasek125 - a pomohla vymena pumpy? Abych se kdyz tak objednal taky kdyz uz mi budou menit silentblok motoru a rovnat volant? :evil:

Na to je nejednoznačná odpověď. Od koupě auta mi kapalina klesla na minimum po ujetí cca 2700 km. Poté jsem byl v servisu - natlakováním žádný únik nezjistili, ale preventivně vyměnila pumpu (původní s plastovým tělem za pumpu s kovovým tělem). Od výměny doteď jsem ujel cca 5700km a úbytek je cca 12mm. Takže po výměně pumpy ubývá méně, ale přesto ubývá. Už jsem se ptal -zkus zjistit datum výroby (viz předchozí moje příspěvky, příp. diskuse na fóru citroen-club.cz), jestli náhodou nejde o nějakou závadu v rámci jedné série.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: pon 09. pro 2013 11:00:45 
Offline

Registrován: čtv 24. led 2013 15:42:36
Příspěvky: 117
Bydliště: Západní Čechy
Zkusim se mrknou, teda pokud nezapomenu a opisu sem to cislo.

Precetl jsem tu diskusi na jinem foru, tak po vymene nejakeho cidla mi ventilator uz nespina - po kratkych jizdach po meste. Spise kdyz najedu za den cca 150-200km v kuse. Chladici kap. jsem ted nekontroloval, budu muset se na to podivat.

Spotreba ve meste, jelikoz jsme zapad, a ve meste kopcu hodne, tak ted v chladnem pocasi minimalne 8 max 8,6l./100. - no to je proste maso. A kdyz jsme nekde na rovince (mesto s bez kopcu, uplne v klidu se da jizdit za 5,5l./100 a to maximalne.

O vikendu cesta ve dvou Karlovy Vary-Praha-Karlovy Vary prumer za 6,8l./100 ale v lete kdyz jsem sam jezdil stejnou trasu tak jsem mohl sahnout na 5,9 :), a ani jsem to moc nesetril s plynem :) Viz. foto. Musim ale rict, ze dosahnou mensi prumerne spotreby nez 6,5 (kousek dalnice a okresky v lete je proste nerealne u mne a uz vubec neni realne jezdit ve meste v lete pod 7,2-7,5)

Obrázek

_________________
Citroen C4 2012, 1.6 VTi 120k, Hnědá Hickory
Selection, 09/2012


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: čtv 12. pro 2013 11:12:16 
Offline

Registrován: pát 27. črc 2012 13:45:12
Příspěvky: 27
Mě vodní čerpadlo neměnili, na můj nátlak vyměnili aspoň víčko chladící nádržky a zdá se mi, že vytrácení se zastavilo, snad to vydrží i přes zimu, kdy býval únik nejviditelnější.

_________________
ex Citroen C4 1,6 VTi grey Shark 2012


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 18:50:19 
Offline

Registrován: pon 22. črc 2013 18:16:02
Příspěvky: 11
Zdravím všechny příznivce zn. Citroen,

po delší době se ozývám na téma v tomto vlákně. Letos v březnu jsem se svým C4 absolvoval první servisní prohlídku (4363,- Kč , nepožadoval jsem výměnu pylovéhu filtru, jinak by to bylo přes 5000 Kč). V servisu jsem znovu reklamoval úbytek chladicí kapaliny. Auto jsem tam nechali pro lepší identifikaci případného úniku 2 dny. Poté jsem ujel cca 3000 km - bez zjevného úbytku - zajásal jsem, avšak po návratu z dovolené (nájezd cca 2500km) jsem zjistil úbytek cca 2-3mm. Dalších cca 800 km jsem úbytek nezaznamenal, ale po najetí cca 1600km opět ubylo - tentokrát ca 3mm. Takže nevím. Napadlo mě, zda úbytek nesouvisí s používáním topení - nevíte někdo, zda je "radiátor" pořád krmen teplou kapalinou z motoru a regulace teploty vzduchu přiváděného do kabiny je klapkami, které pouští vzduch přes/mimo radiátor nebo jestli je to dělané jako u starších aut - regulací množství průtoku teplé kapaliny přes radiátor? Mám totiž podezření, že v období kdy úbytek kapalina nebyl, jsem topení nepoužíval (léto). A jak si vedete vy ostatní s problematikou "úbytek chl.kapaliny"?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úbytek chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: čtv 20. lis 2014 18:58:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6539
Bydliště: Kolín
voda furt - topeni ovladane klapkami

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz