Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k




Právě je ned 18. srp 2019 9:39:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 12. pro 2016 22:40:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1233
...od Winsu to neznám,používám od Vif na naftu. ;) a olejíček používám od stejné značky jako ty. :lol:

_________________
Tesla S P90D červená perleť-placatka...služebka.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6 - Červená Lucifer-prodan
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-prodan.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2016 3:13:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2570
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak Wynn´s vyzkoušej a uvidíš,no z oleje moc nadšený nejsem,ale nemám na výběr,protože je záruka 5 let. :?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 21. pro 2016 18:55:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2570
Bydliště: Ústí nad Labem
Dnes po 2.500 km vyměněn olej,cena za práci,olejový filtr a těsnění pod vypouštěcí šroub 698,-Kč+1000,-Kč za 4 l oleje,který jsem koupil na zdejším e-shopu.Také jsem zjistil,že už z výroby se dávají do motoru iridiové svíčky NGK a to dokonce i do nepřeplňovaných motorů PureTech,takže u mě dobrý. :D ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 21. pro 2016 23:04:27 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 131
Nepozerali divne na teba, ze tak skoro meniš olej ??? K sviečkam, na koľko km sa majú meniť ???

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 21. pro 2016 23:07:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2570
Bydliště: Ústí nad Labem
Ani ne,protože vědí,co jsem zač. :lol: Svíčky mají stanovenou výměnu po 50.000 km,což by v případě iridiových neměl být problém. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 21. pro 2016 23:47:30 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 131
Už viem, som našiel plán údržby, tak to nechám na tretiu garančnú, dik za info


Přílohy:
_20161221_224516~01.jpg
_20161221_224516~01.jpg [ 120.4 KiB | Zobrazeno 6412 krát ]

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: čtv 22. pro 2016 7:14:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2570
Bydliště: Ústí nad Labem
Není zač,blbé je jen to,že měli skladem pouze svíčky do 1.2 Puretech,takže stále nevím přesné označení svíček pro 1.2 e-THP. :(
Nejde mi o cenu,ale nemohu tím pádem hledat equivalent u Densa,což bych rád vyzkoušel,ale bohužel konfigurátor NGK i Denso motor 1.2 e-THP vůbec nezná. :oops:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: čtv 22. pro 2016 22:25:06 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 131
A aký je rozdiel medzi motorom 1.2 puretech a 1.2 e-THP....ja nemám štartstop systém

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: čtv 22. pro 2016 23:46:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2570
Bydliště: Ústí nad Labem
Je to úplně jiný motor,jen namátkou turbo,jiný systém vstřikování atd.ty nemáš stop/start?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pát 23. pro 2016 10:04:12 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 131
Fuuuuuha, ja som myslel, že to je úplne rovnaký motor ako mám ja, len v tom startstop systéme, ktorý v mojom aute nie je

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pát 23. pro 2016 11:11:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2570
Bydliště: Ústí nad Labem
Máš v tom bordel, :D vtip je v tom,že máš úplně stejný motor jako já,tedy 1.2 e-THP,pouze bez systému Start/Stop. ;) To jen novinářští analfabeti jako obvykle smíchali hrušky z jabkama,protože se mylně domnívali,že k motoru 1.2 PureTech výrobce narouboval turbo a je hotovo. :twisted: Ovšem je nutné dodat,že k tomu velkou měrou napomohl sám výrobce,když uvedl vůz na trh a k označení motoru použil název 1.2 Puretech 110 k. :roll: Ty máš tedy ještě označení uvedené výše,bez start/stop a nejspíš budeš mít ještě EURO 5,kdežto já mám už EURO 6.Takže celé kouzlo spočívá v tom kouzelném tlačítku,stejně jako u dnes používaného motoru 1.4 VTI,který je úplně stejný jako ten předešlý,jen má start/stop,takže ve zkušebně na válcích vykazuje menší hodnoty,díky tomu že zdechne a ejhle,už má EURO 6.Ve skutečnosti má ovšem stejnou spotřebu a tedy i emise jako ten s EURO 5.
Sečteno a podtrženo je to s motory 1.2 takhle:
1.2 Puretech 68 k....atmosférický,nepřímé vstřikování paliva
1.2 Puretech 82 k....atmosférický,nepřímé vstřikování paliva
1.2 e-THP 110 k.....turbo,přímé vstřikování paliva
1.2 e-THP 130 k.....turbo,přímé vstřikování paliva
Jinak ty přeplňované motory mají ještě variabilní nastavení a zdvih ventilů,vyvažovací hřídel..atd.Naopak nemají EGR a odvětrávání klikovky zpět do sání.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pát 23. pro 2016 14:31:08 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 131
Diky za srhnutie, tak viem, že mám o jednu blbosť menej

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: sob 07. led 2017 19:48:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2570
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak dnes konečně na sněhu vyzkoušeny pneumatiky Goodyear Vector 4Seasons SUV a Grip Control a mohu jen konstatovat,že oboje funguje dokonce lépe,než jsem předpokládal. :D ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2017 15:00:25 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 131
Super, dobre vedieť, len som zvedavý koľko vydržia kilometrov

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2017 15:31:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2570
Bydliště: Ústí nad Labem
Vzhledem k tomu,že jsou to pneumatiky i na zimu,které(jak mám zkušenosti) stojí 4 sezónu za prd bez ohledu na značku a výši vzorku,tak mi stačí,když vydrží 3 roky,což je při mém nájezdu tak 45.000 km a to by měly dát bez problémů. :idea: ;) Navíc mi to docela hraje do karet,protože jsem auto kupoval v říjnu,takže 3 zimu by měly mít ještě požadované 4 mm a pak je od jara do podzimu dojezdím a koupím nové. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz