Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010




Právě je ned 20. zář 2020 10:34:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 24. bře 2016 7:42:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2634
Bydliště: Ústí nad Labem
Díky,no já zatím další únik nepozoruji. :shock: Od té doby,co se to kolem řemenice umylo,tak se tam další olej neobjevil.To co mechanik nahmátl vzadu nahoře bezprostředně po umytí motoru a zkušební jízdě,byly zřejmě nějaké zbytky předchozího úniku ještě z doby aplikace té vodičky. :idea: Protože jinak vše funguje jak má,tak se v tom hrabat zbytečně nechci,ale v úterý jedu do servisu nechat vyměnit kola,chladící kapalinu a svíčky(DENSO) :D ,tak se ten horní kryt bude sundávat a třeba tam bude vidět něco více.Ale pokud tam zjevný únik nebude,prdím na to.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2016 12:56:38 
Offline

Registrován: ned 09. úno 2014 22:20:36
Příspěvky: 5
Bydliště: Jižní Morava
Zdravím.
Když budete měnit chladící kapalinu, můžeš tady pak prosím poreferovat, zajímá mě hlavně odvzdušnění a jaký druh si tam dával, červenou nebo zelenou....
Díky.
T.

_________________
Peugeot 308SW, 2011, 1.6 Vti
Citroen Xsara Break, 2001, 1.6 16V
Citroen Xsara, 1999, 1.6 8V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2016 12:58:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2634
Bydliště: Ústí nad Labem
Tentokrát u toho ze zdravotních důvodů asistovat nebudu,ale informace zajistím. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2016 15:38:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2634
Bydliště: Ústí nad Labem
Takže nemrznoucí směs vyměněna,brzdy vyčištěny a přezuto na léto.Pneu ještě tuhle sezónu vydrží,příští rok budou nové.Na svíčky se zatím nedostalo,protože mi ještě nedorazily,ale za měsíc mě čeká STK,tak to vezmu z jedné vody na čisto.Přemýšlím ještě o výměně drážkového řemene,jsou na něm drobné trhlinky a nechci zbytečně riskovat jeho prasknutí při cestě na dovolenou.Nemrznoucí směs byla vnořena tato
http://citroeny.eu/chladici-kapaliny/19 ... rvena.html
byť za poněkud jiné peníze,ale neměl jsem čas a ani náladu(nemoc) to extra řešit.Před nalitím nové směsi proveden 2x výplach celé soustavy a po naplnění novou směsí provedeno odvzdušnění přes odvzdušňovací ventil topení a následně ještě 2x dolito do expanzní nádobky něco málo vody,nyní již hladina stabilní.
Celková cena včetně práce 2.900,-Kč

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2016 21:38:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
:shock: G70 speciálně pro C1 a P107? Neměla by tam přijít spíš ta G33?

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 30. bře 2016 5:43:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2634
Bydliště: Ústí nad Labem
Neřeším,dal jsem ráno auto do servisu a protože to není značkový servis,tak si zašli pro směs přes ulici k Peugeotu.Chtěli kapalinu do motoru 1.6 VTI,dali jim tohle,hotovo.U té G33 zase píšou,že do C1,P-107,C-Crosser a P-5008 s benzínovými motory nee,tož si vyber.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2016 8:34:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
K11 od hvězdný řady a bude :) Přemýšlím, že bych kapalinu obměnil na podzim, tak už jsem taky pokukoval co tam naleju.

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 02. dub 2016 20:26:38 
Offline

Registrován: ned 09. úno 2014 22:20:36
Příspěvky: 5
Bydliště: Jižní Morava
Miroslav Lengyel: Dík kolego.

_________________
Peugeot 308SW, 2011, 1.6 Vti
Citroen Xsara Break, 2001, 1.6 16V
Citroen Xsara, 1999, 1.6 8V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 03. dub 2016 16:27:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2634
Bydliště: Ústí nad Labem
Není zač,kolego. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13. kvě 2016 18:07:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2634
Bydliště: Ústí nad Labem
Takže malá aktualizace.Problém s kmitajícím volantem vyřešen,více zde. viewtopic.php?f=10&t=507&p=58451#p58451 Technická hotová,ale protože byl drobný problém s emisemi,takže budu muset navštívit servis citroen a nechat načíst závady.Poslední dobou se mi také zdá spotřeba poněkud vyšší,i když přihlédnu k tomu,že jsem honil auto po dálnici sem a tam v rámci testování kmitajícího volantu,takže se možná odebralo na věčnost teplotní čidlo. :idea: V dobré víře jsem dnes u nás navštívil servis Peugeot,zda by mi nečetli případné závady a byl jsem normálně vyhozen,že Citroeny nedělají ani omylem. :lol: U nás sice Citroen je,ale na to nejsem dost odvážný,takže jsem se objednal do Kralup a až budu mít nějaké výsledky,tak budu obecenstvo informovat. :D No a pak ještě zbývá vyřešit svíčky,v dobré víře jsem si pořídil Denso Iridium Power a ony jaksi do motoru nepasují. :twisted: A to přesto,že jsou uvedeny ve všech katalozích i na firemním konfigurátoru. :roll: Trošku moje chyba,bo jsem si měl uvědomit,že 16 klíč do díry,kam se vejde 14 s odřenýma ušima ji prostě nenacpu. :oops: Takže teď mám svíčky za 1200,-Kč na ozdobu a čekám jak se k tomu dodavatel,potažmo firma DENSO postaví.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. kvě 2016 17:27:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2634
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak jsem se vrátil ze servisu a výsledek je následující.
Diagnostika ukázala velmi oblíbenou chybu P2178(přechodná závada) :arrow: závada regulace bohatosti směsi,směs je příliš bohatá.Popsané projevy jsou,škubání motoru při startu,snížený výkon,svítící kontrolka diagnostiky motoru a zvýšená spotřeba paliva.Nic z toho nepozoruji,ani tu vyšší spotřebu.Průměrná spotřeba z UL do Kladna a zpět do Kralup 7.3/100(po dálnici jsem valil 135 na tempomat), není nic špatného.
Doporučený postup je vyčistit hlavu(tím je myšleno spalovací prostor od karbonu) speciálním prostředkem na dekarbonizaci motoru,který se nalije do nádrže a vyjezdí.Dále pak výměna oleje včetně filtru,samozřejmě toho,co doporučuje výrobce,tedy pleťovka LOW SAPS se sníženým obsahem popílku a dalších emisím škodících přísad.Dle jejich zkušeností prý má skutečně olej na emise vliv,zejména tehdy,pokud se již blíží hranici životnosti.Tomu bych i rozuměl,jenže ten v mém motoru má najeto 3.5 tisíce.Sranda je,že šéf baráku má v rodině C3 Picasso s motorem 1.4 VTI a šoupl do něj na mé doporučení 5w-40 taky. :D Tak říkal,že je tedy zvědav jak dopadne s emisemi na konci prázdnin a že se ozve. :wink:
No nic,dále mezi řečí padlo,že je nanejvýš žádoucí pořádně motor před emisemi prohnat a to tak,že bude výfuk rozpálený do "červena" a interní sdělení praví,že se při těchto závadách doporučuje tankovat BA 98 a ne BA 95.Jinak jsem za diagnostiku zaplatil 532,-Kč(50% sleva) a nahráli mi nejnovější software zdarma.
Další postup bude takový,že dám do motoru iridia až přijdou,znovu řádně vypálím pavouky a uvidím jak to dopadne.Pak můžu zkusit ještě před výměnou oleje použít nějaký dryják na pročištění celé soustavy včetně katu pouze ten správný olej a nakonec

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28. kvě 2016 8:50:36 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 157
Tak už aj na teba sa dostala obľubená závada, karbon v motore, dosť blbé, som zvedavy čo pomôže tomu aby nevznikál, či naozaj je to v benzíne, či v niečom inom

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28. kvě 2016 13:02:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2634
Bydliště: Ústí nad Labem
O tom karbonu mluvili v servise,já si s tím dovolím nesouhlasit. :D Závadu vymazali,nahráli nový soft,zaplatil jsem 532,-Kč a jel domů.Druhý den jsem auto nastartoval a nestačil se divit. :shock: Ne,že by mi před tím auto po startu nějak škubalo,ale muselo se na něj s citem.Tentokrát jsem vyrazil,bo jsem trošku spěchal a ono nic,dokonce se mi zdá,že má motor hladší chod.Ve středu jedu vyměnit svíčky a zkusíme znovu emise,myslím,že už to bude cajk.Nevím jak by se ten jimi zmíněný karbon asi tak vytvořil.Olej jsem měnil po cca 6 tis pravidelně benzín aditivuji Wynnsem,na bubláka nejezdím,takže snad jedině pozůstatek doby,kdy byl v motoru Total Ineo,který se vesele spaloval z benzínem. :twisted:
Jsem docela zvědav na ty svíčky,zvláště na odtrh.To by totiž dle mého soudu mohla být spíše příčina těch nepatrně zvýšených hodnot.Určitě to nebude tím,že dávám do motoru pořádný olej a ne pleťovou vodu.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 01. čer 2016 20:19:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2634
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak svíčky vyměněné,ty původní měly drobet menší odtrh než by měl mít a velké prd. Emise pořád mimo normu,závady to žádné nehlásí.Asi budu muset počkat,až se to vysype úplně,jinak nevím,nápady došly.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 02. čer 2016 2:25:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Pozeram, ze princ vzdoruje kralovi. ;) A co ak je "chyteny" katalyzator, ako pozostatok doby, ked tam bola total-na pletova voda, udajne priatelska k FAPom a katalyzatorom? Alebo volaco so vstrekovanim? Ale inak Ta nechcem nijako vystrasit. ;)

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz