Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG




Právě je ned 18. srp 2019 9:36:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: sob 19. led 2019 19:19:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6691
Bydliště: Kolín
radio s palubakem nekomunikuje jedine nejake znackove + adapter zalezi jake mas ted :P nektere umi dodelat USB
rezim svetel - zalezi na roku ale vseobecne od roku 2007 jde aktivovat automaticke sviceni - tlumene + zadek bez palubky bez moznosti dalkovych a mlhovek

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: sob 19. led 2019 21:06:29 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 43
Rádio asi řešit nebudu, v kombinaci s transmitterem do zásuvky je to tak akorát :)
Dnes jsem s tím ujel 50 km a furt platí, že jsem spokojen a nadšen. Jen jsem si všiml další věci, u které nevím, jestli je běžná. Když po delší době nastartuji, tak se "od motoru" (prostě z míst za palubní deskou) ozve cca 5 takových lehkých bouchnutí. Je to asi jako kdybyste vzali klíč a cca 5-6x s ním lehounce bouchli v asi 5 sekundových intervalech o paubovku. Je to spíš cvakání, rozhodně ne mlácení. Všiml jsem si, že je to jen při startu a konkrétně to vypadá, že jen při startu po delší odmlce. Jinak po nastartování a rozjetí se zvuk už nikdy víc neopakuje. Může to být normální věc v souvislosti s plynem (něco se tam děje, nevím co :D), nebo je to podezřelé? Napadá mě (ale vůbec tomu nerozumím, nutno dodat), jestli se tam nějak nepřepíná ten plyn s benzínem na studeném motoru. Nebo nějaké hlasité relé? :D

Zkoušel jsem to nahrát, tady se mi povedlo cvaknutí zaznamenat, ale bohužel/naštěstí jen jednou. Tak jsem to dal do repeatu. Asi je šílím nad kravinou, ale chci využít příležitosti se zeptat lidí, co tomu na rozdíl ode mne rozumí.

https://www.youtube.com/watch?v=2DcZUuB ... e=youtu.be

EDIT: Tak jsem googlil a u plynů to může být asi normální. Cosi se tam děje/přepíná s ventilama. Pokud se to neděje při jízdě a motor se nechová nějak divně, tak to prý nemá smysl řešit.

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: pát 22. úno 2019 13:35:46 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 43
Tak využiji tohoto vlákna, ať nezakládám nové, ale potřebuji poradit co a jak se má. Auto máme měsíc a kousek, jsme velice spokojení. Kromě zvláštního chování při studených startech na benzín auto jezdí fakt krásně, motor táhne, je tichounkej, vybava taky funguje.. ale.. problémem je topení.

V prvních cca 14 dnech jsem si všiml, že levá strana auta pouze klimatizuje (takže jsem v lednu mrzl) a pravá sice topí, ale nefouká. Teplo z děr jen plyne. Byl jsem s tím Citroen servisu (oficiálním) a tam mi řekli, že tam jeden motorek chybí a druhej nefunguje. Jedná se o motorky klimatizace s "id" 6447XA. Bohužel, takový motorek od Citroenu stojí jeden 4500 Kč. Ale pán mi doporučil, že když si seženu druhovýrobu (Denso), tak mi to tam hodí. Tak jsem si z UK na Ebayi objednal tyto motorky (oba dva "jen" za 2500 Kč), ještě mi prodejce potvrdil, že jsou kompatibilní. Bohužel, Citroen servis mi sdělil, že prý moje auto disponuje datovou sběrnicí a tato varianta motorku s tím neumí komunikovat. Tudíž motorek je to přesně ten, jaký má být, ale auto si s ním nepokecá. Pak mi ještě sdělili, že jsou tam polámané klapky a popraskané topné těleso (což popravdě furt nevím, jestli je ten radiátorek co jsem na internetu našel za 600 Kč, nebo jestli to je celý topení.. autům rozumím jen velice okrajově :D). Opravu s díly vyčíslili na 40 tisíc. Jakási "odpařovačka" (opět nevím, co přesně to znamená :D) za 17000 Kč, motorky 2x 4500 Kč a práce.. Je jasné, že to budeme řešit s bazarem co nám to prodal, zatím se vyjádřili vesměs pozitivně, že to s námi budou řešit (jedná se o menší lokální bazar, pro který je pověst asi dost důležitá). Jedná se o ukázkovou skrytou závadu při prodeji.

Chtěl bych se zeptat vás, co tomu rozumíte. Je mi jasné, že Citroen servis tu částku brutálně nadhodnotil. Možná chtějí měnit i to, co potřeba měnit není. Jak to vidíte vy? Jaká může být realná cena, za kterou by mi to udělal někdo jiný (nějaký mechanik, co se specializuje na Citroeny)? Zajímá mě hlavně cena těch dílů, protože 17k za odpařovačku, ať už je to co je to, mi přijde šílené.

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: pát 22. úno 2019 14:47:38 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1145
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Zcela jistě se musí vyměnit celá bedna viz odkaz http://bazar.automedik.cz/AMD2761635717/citroen/c4, ve které ten radiátor je. Práce je tam také hodně, neboť musí dolů celá palubní deska.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: pát 22. úno 2019 15:02:36 
Offline

Registrován: pon 12. pro 2011 21:11:45
Příspěvky: 77
Nevěřím tomu že bazar s tebou bude řešit opravu za 40 litrů a ani tomu že to nevěděli oni dobře ví co dotáhnou z venku. A to je jen začátek problémů které tě čekají. Dotáhlá mrdka z venku a polátaná v garáži.Vrátit dokud je čas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: pát 22. úno 2019 15:27:29 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 43
pařez píše:
Nevěřím tomu že bazar s tebou bude řešit opravu za 40 litrů a ani tomu že to nevěděli oni dobře ví co dotáhnou z venku. A to je jen začátek problémů které tě čekají. Dotáhlá mrdka z venku a polátaná v garáži.Vrátit dokud je čas


Věř tomu nebo ne, ale řeší to. Dnes jsme se domlouvali na tom, jak celý proces korektně spáchat (papírování). Samozřejmě jsme pouze na začátku, ale zatím se k tomu staví proaktivněji než bych od bazaru čekal. Každopádně děkuji za mnoho pozitivní podpory. Auto nám prohlídl jak obyčejný mechanik (hlavně jestli nebylo bourané a v jakém stavu je náprava), tak Citroen servis a kromě topení v katastrofálním stavu nic neshledali (v tom Citroenu jsme byli až po koupi). Kromě tedy neoriginální kliče, řadící páky a měněné ruční brzdy - což ale nejsou závady.

Honza: Takže to co jsi postl je defacto komplet to, co budeme potřebovat, nebo je to jen část? :)

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: pát 22. úno 2019 16:38:06 
Offline

Registrován: pon 12. pro 2011 21:11:45
Příspěvky: 77
To je jen fajn pro tebe-koupiš auto za 100 táců a bazar ti vrátí 40 za to že nejde topení+jak se oteplí zjistíš auto nechladí prasklý chladič klímy 6 litrů zas ti to dá bazar ? Picasso jsem měl 6 let krásné pohodlné a ta výýýbava super ale je to jen velká plechová pokladnička už nikdy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: pát 22. úno 2019 17:12:15 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1145
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ten odkaz co jsem dal, byl abys videl jak to vypada. Jestli to, co prodavaji je komplet nevim, a taky nevim - nedival jsem se, jestli nemohou byt nejake rozdily mezi verzema (podle motoru nebo vybavy). Kazdopadne ja uz to kdysi vytahoval 2x z Xantie a nechtel bych to delat znovu. Prace na cely den ci vikend.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: pát 22. úno 2019 19:03:03 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 43
pařez píše:
To je jen fajn pro tebe-koupiš auto za 100 táců a bazar ti vrátí 40 za to že nejde topení+jak se oteplí zjistíš auto nechladí prasklý chladič klímy 6 litrů zas ti to dá bazar ? Picasso jsem měl 6 let krásné pohodlné a ta výýýbava super ale je to jen velká plechová pokladnička už nikdy


Oni mi nevrátí 40k za to, že mi nejde topení. Oni mi zafinancují opravu :) 6 litrů za chladič klimatizace rozhodně není tolik, jako celé topení + práce v hodnotě (u toho nejdražšího servisu, tedy originálního Citroen) 40k. Ale děkuji za takové pozitivní věštby.
Myslíš si, že u 11 let starého auta nepočítám s tím, že do toho 1-2x ročně budu muset něco vrazit? Oprava za pár tisíc mi nevadí, ale investovat 30-40 tisíc za topení mi přijde sakra hodně. Proto jsem se sem přišel zeptat těch co tomu rozumí, jestli není ten odhad Citroen servisu opravdu až moc přehnaný. Případně jestli se mi nesnaží zbytečně vnutit vše nové, i to co nepotřebuji.
Myslíš, že jsem snad čekal naprosto perfektní stav? U bazaru vždycky vyhraje ten, kdo je nejméně ojebán. A pokud zrovna ty jsi ten frajer, co vždycky nakoupil auto dobře, tak ti to upřímně přeji a závidím, ale to je tak vše co mohu.

Nechci znít agresivně, ale fakt miluju tyhle chytráky, kteří přijdou s křížkem po funuse. Víte třeba, jak je těžký shánět auto, když tomu nerozumíte? Když nemáte žádného známého, ani mechanika který by vám to sehnal? Spoustu věcí si nastudujete, ale to, jestli vás prodejce (ať už bazar či soukromník) ojebal stejně poznáte až za půl roku. Ano, spousta lidí zde na fóru k tomu má blízko, umí si spoustu věcí opravit/rozebrat. Já k nim nepatřím. Proto jsem si taky na místo vzal mechanika, aby prověřil stav těch nejzákladnějších věcí (jak to jede, jak to brzdí, jak to vypadá zespoda, jestli to nebylo bourané, jak se chová motor atd..). Bohužel tuto závadu s topením neodhalil. Naštěstí bazar to chce nějak řešit. Jinak se auto zatím chová víceméně skvěle a nemohu si ho vynachválit. Ale máš pravdu, že co je teď nemusí být za měsíc.

Jinak děkuji všem ostatním, co se mi na téhle mé cestě za koupí C4 Picassa snažili a snaží pomoct ;)

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: sob 23. úno 2019 18:40:46 
Offline

Registrován: pon 12. pro 2011 21:11:45
Příspěvky: 77
Pokud máš na opici musíš mít na banány


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: ned 24. úno 2019 10:53:19 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1145
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Pařez, nechej ho. On má už tak problém s autem, tak mu to nezhoršuj.

Jinak k tomu topení jak jsem psal. Pokud jsou tam polámané klapky, tak výměna je dost na ho*no. Je tam fakt spousta práce ten celý cirkus vyndat. Výměna motorku ještě jde. Nákup je nejlepší asi v polsku, tam jsou ty ceny na allegru za hubičku, jen musíš mít někoho, kdo to tam pro tebe koupí (nějaký polák). Ale jinak ty klapky v C4 picasso lámáním netrpěly, takže otázka je, kdo s tím co dělal.

Asi ti můžu jen držet palce, a jak to popisuješ, jednání autobazaru mne zatím překvapuje, čekal bych, že se z toho budou chtít vykroutit.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: ned 24. úno 2019 11:15:20 
Offline

Registrován: pon 12. pro 2011 21:11:45
Příspěvky: 77
Tady ho maj komplet za 3000 byl jsem tam nekolikrát a ceny hodně smluvní
https://www.dilypeugeotcitroen.cz/zobra ... C4+Picasso


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: ned 24. úno 2019 12:36:05 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 43
HonzaC píše:
Pařez, nechej ho. On má už tak problém s autem, tak mu to nezhoršuj.

Jinak k tomu topení jak jsem psal. Pokud jsou tam polámané klapky, tak výměna je dost na ho*no. Je tam fakt spousta práce ten celý cirkus vyndat. Výměna motorku ještě jde. Nákup je nejlepší asi v polsku, tam jsou ty ceny na allegru za hubičku, jen musíš mít někoho, kdo to tam pro tebe koupí (nějaký polák). Ale jinak ty klapky v C4 picasso lámáním netrpěly, takže otázka je, kdo s tím co dělal.

Asi ti můžu jen držet palce, a jak to popisuješ, jednání autobazaru mne zatím překvapuje, čekal bych, že se z toho budou chtít vykroutit.


Díky :D Ono to fakt zatím vypadá, že až na to topení je tam vše víceméně OK. I Citroen serivs mi řekl, že tam jinak nevidí něco podezřelého.
S bazarem se to má tak, že jim se nechce platit za oficiální servis. Ale u nás ve městě je jeden automechanik, co se roky zaměřuje na Peugoty a Citroeny (lidi k němu jezdí z celého kraje když chtějí lepší cenu než z Citroen servisu..a je to shodou okolností i náš známý, vím, že to není žádný debil nebo šmelinář) a oni mi řekli, že když si to nechám udělat u něho, tak nám vše proplatí.

Popravdě je mi jedno, jestli ty díly budou z Polska, UK, z vrakáče.. Jen chci, aby to topení fungovalo přesně tak, jak má. Otázka co s tím kdo dělal je skutečně na místě. Pravděpodobně se těm Italům od kterých to je nechtělo platit za servis a tak se v tom hrabali a zkoušeli to nějak "opravit".

pařez píše:
Tady ho maj komplet za 3000 byl jsem tam nekolikrát a ceny hodně smluvní
https://www.dilypeugeotcitroen.cz/zobra ... C4+Picasso


Děkuji za ten link. Ono ve finále já to řešit nebudu, bude to řešit ten člověk, co to bude opravovat. Já ho max. můžu nasměrovat sem, že to tady lze sehnat. Ale ještě by mě zajímalo. Toto je tedy to topné těleso. A ty motorky a klapky jsou pak ještě někde mimo? A v tomto topném tělese je i klimatizace, nebo ta je zase v úplně jiném bloku v tom autě? Ptám se jak debil, ale nad těmito věcmi jsem nikdy ani nepřemýšlel. Díky jinak, konečně jsi mi i trochu zvedl náladu zprávou, že ty díly se dají sehnat za affordable ceny.
BTW k tvému přirovnání s opicema - ne každej, kdo koupí auto za 120 tisíc předpokládá, že do toho bude vrážet 40k jen za topení . Teď ovšem vidím, jak strašně jsou autorizované servisy nadceněný.. Na jednu stranu to chápu, na druhou stranu je to hrozný.

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: ned 24. úno 2019 14:18:05 
Offline

Registrován: pon 12. pro 2011 21:11:45
Příspěvky: 77
V té plastové bedně je vše radiátor,výměník klimy i klapky jen je divné že v citroenu řekli že jsou špatné motorky větráku když větrak je tam jen jeden. Je tam víc servomotorku na ovládání klapek ty jsou drahé já to řešil na synovem ďas autu a po rozebrání toho motorku bylo ozubení na plastovém kolečku v hajzlu nový motorek 2500 výroba kolečka na 3d tiskarně 30kc a je po problemu jen je potřeba se tam dostat.A co hlavní větrak fouká bud je v haji předřadný odpor, uhlíky možno i celý větrák. Možná by jen stačilo přez dia nastavit ty klapky na vw to jde přez tlačítka topení a u citróna asi nee


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě ojetého C4 Picasso 1.8i CNG
PříspěvekNapsal: ned 24. úno 2019 15:35:01 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1145
Bydliště: Frýdecko-Místecko
K tomu linku, mohu potvrdit, že jsou ok, taky jsem u nich několik dílů bral a myslím, vždy s nima byla rozumná domluva i doprava dílů-

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz